Συνάντηση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού με το προεδρείο του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής και Εστίασης ν. Λάρισας
4 February 2022
Το αρωματικό βότανο που διώχνει το άγχος και ενισχύει το ανοσοποιητικό
4 February 2022

Έρευνα για το «είσαι η ντροπή της κοινωνίας» που είπε καθηγητής σε 12χρονο μαθητή που φόρεσε φούστα

Οι ενέργειες του υπουργείου Παιδείας  για το περιστατικό στο Μουσικό Γυμνάσιο στο Ίλιον – Η συμπαράσταση των συμμαθητών του και το μήνυμα που έστειλαν πηγαίνοντας στο σχολείο, τα κορίτσια με γραβάτα και τα αγόρια με φούστα

Έρευνα διέταξε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, για το περιστατικό στο Μουσικό γυμνάσιο στο Ίλιον, όπου καθηγητής του σχολείου «επιτέθηκε» λεκτικά σε μαθητή της Α΄ Γυμνασίου, επειδή εμφανίστηκε στο σχολείο φορώντας φούστα.

Όπως δήλωσε στο «protothema.gr», ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης«διετάχθη έρευνα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες, όπου και αν υπάρχουν, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».

Ο γενικός γραμματέας πραγματοποίησε σύσκεψη με την Διευθύντρια του σχολείου και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, όπου δόθηκε διαβεβαίωση ότι στο σχολείο εξομαλύνθηκε η κατάσταση. Από το υπουργείο μεταφέρθηκε ότι το μοντέλο που προωθείται «είναι το σχολείο να είναι δημοκρατικό, και να το διέπουν αρχές ισότητας και ίσων ευκαιριών» και υπογραμμίστηκε ότι θα διερευνηθεί, αν δημιουργήθηκαν οι συνθήκες που δεν ευνοούν στο εν λόγω σχολείο, τις ίσες ευκαιρίες.

lg22

«Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν κάποιες ευαισθησίες για να χειριστούν τέτοιου είδους θέματα αλλά και γνώσεις», λένε στο υπουργείο Παιδείας και για το λόγο αυτό περίπου 80.000 εκπαιδευτικοί έχουν επιμορφωθεί, προκειμένου να ανταποκριθούν στα προγράμματα αγωγής υγείας και στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες.

Στα σχολεία υπάρχει ένας προτεινόμενος από το Ινστιτούτο εκπαιδευτικής Πολιτικής Κανονισμός, ο οποίος βασίζεται στην κείμενη νομοθεσία και στον οποίο βασίζονται διάφορες σχολικές λειτουργίες.

Όπως εξηγεί στο «protothema.gr» o ταμίας της ΟΛΜΕ Νικηφόρος Κωνσταντίνου «κάθε σχολείο έχει έναν εσωτερικό κανονισμό, με τον οποίο συμφωνεί ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων, ο οποίος καθορίζει κάποια πράγματα στην σχολική καθημερινότητα. Μεταξύ αυτών μπορεί να συμφωνηθεί και το ντύσιμο των μαθητών». Σε κάθε περίπτωση, λέει ο εκπαιδευτικός, οι καθηγητές πρέπει να επιμορφώνονται και να έχουν την συνδρομή ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.

Ο καθηγητής

O καθηγητής, σύμφωνα με καταγγελία γονέα στο protothema.gr, μόλις αντίκρισε τον μαθητή, άρχισε να τον προσβάλει, προκαλώντας τις αντιδράσεις των συμμαθητών του: «Το σκηνικό έγινε Τρίτη μεταξύ ενός καθηγητή και ενός μαθητή της 1η Γυμνασίου. Το παιδί αν θέλει ή αισθάνεται κορίτσι είναι δικαίωμά του και δεν αφορά κανέναν πέρα από εκείνο και την οικογένειά του. Ο καθηγητής, σύμφωνα με τα παιδιά, έκανε ξεφτίλα το παιδί μπροστά σε όλη την τάξη. Έφτασε στο σημείο να το αποκαλέσει: “Nτροπή της κοινωνίας“. Το έβγαλε έξω από την τάξη και το έστειλε στο γραφείο της διεύθυνσης. Ειδοποιήθηκαν μέχρι και οι γονείς του παιδιού που πήγαν στο σχολείο και όπως ήταν φυσικό ζήτησαν εξηγήσεις».

Οι συμμαθητές

Η κατάσταση στο σχολείο, όπως είπε και η Διευθύντρια στο υπουργείο Παιδείας είναι ομαλή. Τα παιδιά του σχολείου προς συμπαράσταση στον συμμαθητή τους από χθες εμφανίζονται στο σχολείο ντυμένα τα αγόρια, ως κορίτσια και τα κορίτσια, ως αγόρια.

Ο πρόεδρος του 15μελούς του μουσικού σχολείου υπογράμμισε τα εξής: «Στο σχολείο μας έγινε συμβάν το οποίο λύθηκε ενδοσχολικά. Υπήρχε ένα παιδί, το οποίο ήρθε στο σχολείο με φούστα και κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας, ένας καθηγητής τον βρήκε στο προαύλιο κάνοντάς του σχόλιο για την φούστα. Το σχόλιο που αναφέρθηκε και στο διαδίκτυο και που ισχύει ήταν η κουβέντα του καθηγητή προς το παιδί ότι είσαι η ντροπή της κοινωνίας. Αυτό το περιστατικό λύθηκε ενδοσχολικά και η σχολική μας κοινότητα το αντιμετώπισε. Καταρχάς να πούμε ότι δεν υπήρξε τσακωμός μεταξύ του παιδιού και του καθηγητή. Απλά ο καθηγητής βλέποντας το παιδί πήγε εκεί να του μιλήσει, λέγοντας του και αυτήν την άσχημη κουβέντα. Επειδή διαβάσαμε διάφορα πράγματα που δεν ισχύουν, όπως παράδειγμα, ότι το παιδί αποβλήθηκε, τιμωρήθηκε και πως έφυγε από το σχολείο μας, έχω να πω ότι δεν ισχύει τίποτα από αυτά, το θέμα λύθηκε όμορφα μέσα στο σχολείο και όλα είναι καλά».

protothema

Comments are closed.

%d bloggers like this: