Γραφείο Ανάπτυξης δημιούργησε ο Δήμος Λίμνης Πλαστήρα
22 Απριλίου 2021
Το 2020 ήταν η πιο θερμή χρονιά για την Ευρώπη
22 Απριλίου 2021

Δράσεις Δήμου Σκιάθου για την ανάδειξη των ιδιαίτερων πλεονεκτημάτων του νησιού

Θέματα που αφορούν στη συνεργασία του Δήμου Σκιάθου, με το Υπουργείο Τουρισμού, αλλά και τις πρωτοβουλίες του πρώτου για την προβολή του προορισμού, συζητήθηκαν στη συνάντηση που είχε ο δήμαρχος του νησιού Θοδωρής Τζούμας, με τη Γενική Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού Βίκυ Λοΐζου.

Ο Δήμαρχος ενημέρωσε για τη θωράκιση της δημόσιας υγείας και τη δημιουργία καλύτερων όρων για την πιο ασφαλή έναρξη της τουριστικής περιόδου, με το πρόγραμμα των οριζόντιων εμβολιασμών που ξεκίνησε με τη συνεργασία του Δήμου και του ΓΕΕΘΑ, στις 13 Απριλίου με την ανακοίνωση για την υποβολή αιτήσεων για εμβολιασμό.

Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν:
-η αδειοδότηση της πλωτής προβλήτας για το 2021 όπως και η μελέτη «Νέο Προγραμματικό Σχέδιο (masterplan) λιμενικών & χερσαίων έργων Μαρίνας Σκιάθου», που θα αποτελέσει τη βάση για μια σύγχρονη υψηλού επιπέδου και ταυτόχρονα υλοποιήσιμη μαρίνα, προσαρμοσμένη στα πλέον σύγχρονα πρότυπα στον τομέα των τουριστικών λιμένων, αλλά και στις διαμορφωθείσες νέες συνθήκες στο παραλιακό μέτωπο της Σκιάθου, με την μελέτη θα επιλυθούν με τον πλέον δόκιμο τρόπο χρόνια προβλήματα της Σκιάθου ως προς την εξυπηρέτηση των σκαφών αναψυχής, όπως η λειτουργία του υφιστάμενου πλωτού προβλήτα, η οποία πλέον θα ενταχθεί στο νέο σχεδιασμό.

-το Σύμφωνο συνεργασίας του Δήμου Σκιάθου με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, πρόκειται για μια συνεργασία που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στη χώρα μας σε επίπεδο Δήμου

-η διοργάνωση στη Σκιάθο του Συνεδρίου της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων της Ιταλίας στις 9-13 Ιουνίου, το Συνέδριο διοργανώνεται για πρώτη φορά στη χώρα

-η συνεργασία για την υλοποίηση του έργου “Οικοτουριστικές Διαδρομές του Δήμου Σκιάθου”, προϋπολογισμού 866.949,79 ευρώ

-οι δράσεις προβολής του Δήμου όπως η καμπάνια το μέτρο του Λονδίνου, οι δράσεις συνδιαφήμισης με τουριστικούς οργανισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας, της Ρουμανίας και του Ισραήλ

-η συνεργασία με την Marketing Greece, η οποία έχει αναλαμβάνει την καμπάνια προώθησης της Σκιάθου, με την δημιουργία άρθρων, οπτικοακουστικού υλικού και προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

-οι δράσεις για την ανάδειξη και ενίσχυση των ιδιαίτερων πλεονεκτημάτων της Σκιάθου, όπως η συνεργασία με την ‘paths of Greece’, τις ‘γαστρονομικές κοινότητες’, το ‘bike friendly’, τη δράση ‘extramilers’ που υποστηρίζεται από το Υπουργείο Τουρισμού

“Στην πιο δύσκολη εποχή για τον τουρισμό και παρά το ρευστό διεθνές περιβάλλον λόγω της πανδημίας, εργαζόμαστε με σχέδιο και συνέπεια, έχοντας ως ισχυρό συνεργάτη το Υπουργείο Τουρισμού”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Σκιάθου.

Comments are closed.

Αρέσει σε %d bloggers: