Κυβόλιθοι θα στρωθούν σε επόμενη φάση και στην λεγόμενη ‘’υπερβατή ζώνη’’ το τμήμα πλάτους 2,5 μέτρων προς την πλευρά της Ταυρωπού στην στροφή της προς το κέντρο της πόλης, η οποία θα χρησιμοποιείται μόνο από οχήματα μεγάλου μήκους, φορτηγά με επικαθήμενο ρυμουλκούμενο, καθώς τα επιβατηγά, μικρά φορτηγά και τα λεωφορεία κινούνται εντός του πλάτους της λωρίδας των 6,5 μέτρων.
Παράλληλα έχει συνταχθεί η μελέτη για την προσωρινή ρύθμιση της κυκλοφορίας, ώστε να δοθεί στις αρχές Απριλίου σε κυκλοφορία το ανατολικό τμήμα του κόμβου προς την οδό Ολύμπου και να ξεκινήσουν εντός του επόμενου 10ημέρου οι εργασίες στο δυτικό τμήμα του κόμβου προς την οδό Σαρανταπόρου, για τις οποίες πάντως δεν θα απαιτηθεί ολικό ή μερικό κλείσιμό της, θα παραμείνει δηλαδή πλήρως προσπελάσιμη καθόλη τη διάρκειά τους.
Με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, -αν και η πρόοδος των εργασιών σε ποσοστό εκτιμάται ότι είναι κάτω του 50%, αλλά με το δυσκολότερο και πιο χρονοβόρο τμήμα τους να έχει εκτελεστεί – δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην ολοκλήρωσή του η οποία αναμένεται πριν τις 22 Ιουνίου που ορίζει η συμβατική προθεσμία μετά την 6μηνη παράταση που δόθηκε στην αρχικά ορισθείσα που ήταν στις 22 του περασμένου Δεκέμβρη.
Κωστής Κριτσιάνης