Μεντβέντεφ: Όλη η Ουκρανία θα καεί αν εξοπλιστεί με εξελιγμένα οπλικά συστήματα
4 February 2023
Αναφορές για σύνδεση Φυλακτής – Πετρίλου στο Δημοτικό Συμβούλιο Λίμνης Πλαστήρα
4 February 2023

Ανάκαμψη στην τουριστική αγορά τη Γιορτή της Άνοιξης

Από τα γεμάτα χιόνι χιονοδρομικά κέντρα στον Βορρά μέχρι και τα παραθαλάσσια θέρετρα στον Νότο, η τουριστική κίνηση επέστρεψε στους ταξιδιωτικούς προορισμούς της χώρας κατά την περίοδο των διακοπών της Γιορτής της Άνοιξης, σηματοδοτώντας την πολυαναμενόμενη «ανάκαμψη» της τουριστικής αγοράς.

Σύμφωνα με το Κέντρο Στατιστικής του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Κίνας, κατά τη διάρκεια των διακοπών της Γιορτής της Άνοιξης πραγματοποιήθηκαν 308 εκατ. ταξίδια εσωτερικού (αύξηση 23,1% σε ετήσια βάση) με την ταξιδιωτική κίνηση να ανακάμπτει στο 88,6% της αντίστοιχης περιόδου του 2019. Τα έσοδα για τον εγχώριο τουρισμό έφτασαν τα 375,843 δισ. γιουάν (αύξηση 30% σε ετήσια βάση), αντιστοιχώντας στο 73,1% των εσόδων της αντίστοιχης περιόδου του 2019. Συνολικά λειτούργησαν κανονικά 10.739 κορυφαίοι ταξιδιωτικοί προορισμοί (κατηγορία Α), δηλαδή το 73,5% της κατηγορίας αυτής σε ολόκληρη τη χώρα.

«Η επιθυμία του κόσμου να επισκεφθεί συγγενικά πρόσωπα, να ταξιδέψει για τη Γιορτή της Άνοιξης, να γνωρίσει από κοντά την παραδοσιακή και λαϊκή κουλτούρα, να καταφύγει σε περιοχές με πιο ζεστό κλίμα ή πάλι να χαρεί το χιόνι και το κρύο έγινε πραγματικότητα φέτος κατά τη διάρκεια των διακοπών του κινεζικού Νέου Έτους. Οι δείκτες ταξιδιωτικής κίνησης, κατανάλωσης, ποιότητας υπηρεσιών και κέρδους για τους παράγοντες τις αγοράς συνεχώς βελτιώνονται, βάζοντας γερές βάσεις για τη σταθερή και βιώσιμη ανάκαμψη της τουριστικής οικονομίας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους» δήλωσε ο πρόεδρος της Ακαδημίας Τουρισμού της Κίνας Ντάι Πιν (Dai Bin).

Η προσαρμογή της πολιτικής της Κίνας για την πρόληψη και τον έλεγχο της επιδημίας ενίσχυσε την εμπιστοσύνη των τουριστών και των επαγγελματιών του κλάδου. Στο πλαίσιο της Γιορτής της Άνοιξης ορισμένες τοπικές αρχές εισήγαγαν πολιτικές και μέτρα στήριξης, όπως μειωμένα εισιτήρια ή έκπτωση κατά την είσοδο σε αξιοθέατα, και κουπόνια για πολιτιστικές και τουριστικές δραστηριότητες, τα οποία ενίσχυσαν άμεσα την ανάπτυξη της κατανάλωσης στον τουρισμό και στον πολιτιστικό κλάδο. Σύμφωνα με ορισμένα μόνο στατιστικά στοιχεία, 1.281 τουριστικά αξιοθέατα κατηγορίας Α είχαν ελεύθερη είσοδο κατά τη διάρκεια των γιορτών, αντιστοιχώντας στο 9% του συνόλου της χώρας για την κατηγορία αυτή. Εξ αυτών, 62 αξιοθέατα ανήκαν στην κατηγορία 5Α.

«Η αναθέρμανση του τουρισμού κατά τη Γιορτή της Άνοιξης αντανακλά την επιταχυνόμενη απελευθέρωση του καταναλωτικού δυναμικού και την ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης. Φέτος, η τουριστική αγορά της Κίνας θα γνωρίσει σημαντική ανάκαμψη» δήλωσε η ανώτερη ερευνήτρια του Κέντρου Στρατηγικών Ερευνών του Ερευνητικού Ινστιτούτου της Ctrip Σεν Τσιάνι (Shen Jiani), η οποία αναμένει να υπάρξουν σημαντικές και εμφανείς μεταβολές στην αγορά κατά τη φετινή αργία της Πρωτομαγιάς, καθώς με τη σταδιακή αύξηση των διεθνών πτήσεων, στο μέλλον οι ταξιδιωτικές μετακινήσεις στο εσωτερικό και το εξωτερικό θα πραγματοποιούνται με μεγαλύτερη ευκολία.

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers like this: