«Παρά τις πολύ μεγάλες αντιξοότητες, η AS καταφέρνει τα 34 και χρόνια να δίνει χαρά και γνώση στα παιδιά», είπε ο κύριος Πεταλάς, ενώ αναφέρθηκε στο πρόβλημα του δημογραφικού και τις προσπάθειες που πρέπει να κάνει η βιομηχανία του παιχνιδιού για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις.
Συγκεκριμένα, σχολίασε τις κινήσεις της εταιρείας για την διεύρυνση του ηλικιακού target group.
«H AS όταν ξεκίνησε στόχευε στις ηλικίες 3-8 ετών. Το εύρος των ηλικιών που απευθύνεται η ΑS ξεκινάει από την γέννηση ενός παιδιού και καταλήγει να έχει παιχνίδια για ηλικίες μέχρι 18 χρονών, αλλά και μεγαλύτερους των 18 ετών». Σε αυτό το μήκος κύματος κινείται και η εξαγορά της KIKO, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από 3 μήνες.
Για τις επενδύσεις στο real estate, ο κύριος Πεταλάς ανέφερε ότι «ένα μεγάλο μέρος της ρευστότητας της εταιρείας, επενδύεται σε χρηματοοικονομικά προϊόντα και ένα άλλο μέρος επενδύεται στο real estate, ειδικά στον τουρισμό».
«Η εταιρεία αγόρασε πάνω από 60 στρέμματα στην Ελούντα της Κρήτης, και μέσα στο οποίο μπορεί να γίνει μια ξενοδοχειακή μονάδα».
Η πρόβλεψη του για το 2024, είναι θετική. «Το 2023 ήταν η μεγαλύτερη χρονιά τόσο σε τζίρο, όσο και για την κερδοφορία της. Παρά τις δυσκολίες, είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι και το 2024 θα έχουμε μια ανάπτυξη τόσο στον τζίρο όσο και στην κερδοφορία. Αυτό, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν το καινούριο κομμάτι, το κομμάτι της βρεφοανάπτυξης με την εξαγορά της ΚΙΚΟ που θα δώσει επιπλέον αύξηση του τζίρου. Πιστεύουμε ότι το finish της χρονιάς, θα έχει μια εξαιρετική εξέλιξη για την AS Company».
«Ενώ όσο οι προβλέψεις είναι θετικές, τόσο οι επενδύσεις στο εξωτερικό και οι εξαγωγές αυξάνονται», ανέφερε, ενώ το ταξίδι στην Κύπρο και στην Ρουμανία δίνει σημαντικές προοπτικές στην εταιρεία, με τις εξαγωγές σε άλλες χώρες της Ευρώπης να αναπτύσσονται σιγά-σιγά.