ΥΠΕΞ Ιράν: Οι πυρηνικές εγκαταστάσεις «υπέστησαν σοβαρές ζημιές» από τις αμερικανικές επιδρομές
25 June 2025
Κοντά στα 10 δισ. δολάρια κόστισαν στο Ισραήλ οι 12 ημέρες  πολέμου με το Ιράν
25 June 2025

Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: Έως τέλος Ιουλίου σε κυκλοφορία τα πρώτα 65 χλμ

Έως το τέλος Ιουλίου θα τεθούν σε κυκλοφορία τα πρώτα 65 χλμ του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, από τον Αλισσό μέχρι τον Πύργο, δήλωσε την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας.

Πραγματοποίησε νωρίτερα αυτοψία στο έργο, μαζί με τον γενικό γραμματέα Υποδομών, Δημήτρη Αναγνώπουλο, παρουσία του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη, του προέδρου και διευθύνοντα Συμβούλου της Ολυμπία Οδός Α.Ε., Παναγιώτη Παπανικόλα, και εκπροσώπων των κατασκευαστικών εταιρειών της κοινοπραξίας.

Ο υπουργός και ο γενικός γραμματέας επισκέφθηκαν τα εργοτάξια κατασκευής τού υπό ολοκλήρωση αυτοκινητοδρόμου, όπου ενημερώθηκαν για την πρόοδο της εκτέλεσης των εργασιών, η οποία ανέρχεται στο 85% στο σύνολο του έργου.

«Είμαστε πλέον πολύ κοντά στην ολοκλήρωση ενός εμβληματικού έργου στη Δυτική Ελλάδα. Έως το τέλος Ιουλίου, δηλαδή μέσα στο καλοκαίρι, θα παραδοθούν σε κυκλοφορία τα πρώτα 65 χιλιόμετρα του αυτοκινητοδρόμου, ξεκινώντας από τον Πύργο και πηγαίνοντας βόρεια μέχρι τον Αλισσό. Τα υπόλοιπα 10 χιλιόμετρα μέχρι την Πάτρα θα παραδοθούν έως το τέλος Νοεμβρίου», είπε ο κ. Δήμας.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών πρόσθεσε ότι, πέρα από την κατασκευή του κύριου άξονα, η Πολιτεία προχωρά και σε έργα που ανταποκρίνονται σε πάγια αιτήματα των τοπικών κοινωνιών. Στο πλαίσιο αυτό, υλοποιούνται παρεμβάσεις στο παράπλευρο οδικό δίκτυο και 14 σημαντικά αντιπλημμυρικά έργα στο τμήμα Πάτρα-Πύργος, τα οποία συμβάλλουν στην αύξηση της ανθεκτικότητας του έργου απέναντι στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Ο κ. Δήμας εξέφρασε την ικανοποίησή του για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος και υπογράμμισε ότι βασική προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των μετακινήσεων, ιδίως σε περιοχές με βαρύ ιστορικό τροχαίων δυστυχημάτων, όπως η Δυτική Πελοπόννησος.

«Στο παρελθόν είχαμε πολλά ατυχήματα θανατηφόρα. Από τον Δεκέμβριο του 2023, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την Τροχαία εφαρμόζουμε αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας, τα οποία έχουν μειώσει θεαματικά τα ατυχήματα. Τα μέτρα οδικής ασφάλειας που υλοποιήσαμε στο Πάτρα-Πύργος είναι οδηγός βέλτιστης πρακτικής και για άλλα μεγάλα έργα που υλοποιούμε σε όλη την επικράτεια, όπως στον ΒΟΑΚ», συμπλήρωσε ο κ. Δήμας.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Δημήτρης Αναγνώπουλος, τόνισε: «Το έργο προχωρά με εντατικούς ρυθμούς και βρίσκεται πλέον στο 85% της ολοκλήρωσής του. Στόχος μας είναι έως το τέλος Ιουλίου να παραδοθεί στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο μέρος του άξονα, προσφέροντας άμεσο και ουσιαστικό όφελος στους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας.

Πρόκειται για ένα έργο υψηλών τεχνικών και ποιοτικών προδιαγραφών, το οποίο υλοποιείται με έμφαση στην οδική ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και τη μακροχρόνια ανθεκτικότητα.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παραμένει σταθερά προσηλωμένο στην υλοποίηση έργων με συνέπεια, διαφάνεια και μετρήσιμο αποτέλεσμα».

Με τη σειρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού Α.Ε.μ Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει την Αχαΐα και την Ηλεία βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία.

Η ομάδα μας, που αποτελείται από τρεις μεγάλες και έμπειρες κατασκευαστικές εταιρίες, την “ΑΒΑΞ”, την “ΑΚΤΩΡ” και την “ΤΕΡΝΑ”, εργάστηκε και εργάζεται με συνέπεια και αφοσίωση και έχει διαχειριστεί αποτελεσματικά όλες τις προκλήσεις που προέκυψαν.

Ευχαριστούμε όλες και όλους όσοι συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια, αλλά και τους οδηγούς για την υπομονή τους, ειδικά στα πρώτα 13 χλμ. από το Μιντιλόγλι μέχρι την Κάτω Αχαΐα.

Η ολοκλήρωση του έργου πλησιάζει και δεσμευόμαστε να παραδώσουμε έναν σύγχρονο δρόμο, που θα αποτελεί σημείο αναφοράς για την ποιότητα, την ασφάλεια και τη λειτουργικότητά του».

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers like this: