Σε κατάσταση πανικού βρίσκονται πλέον αρκετοί Βολιώτες, καθώς όπως και τους προηγούμενους μήνες, αλλά πλέον ακόμη όπως φαίνεται χειρότερα, λαμβάνουν με καθυστέρηση πολλών ημερών, εβδομάδων ακόμη και… μηνών, όχι μόνο μια απλή αλληλογραφία, αλλά και τους λογαριασμούς για υπηρεσίες που τους παρέχονται από εταιρίες και οργανισμούς.
Μάλιστα, είναι αρκετοί, που ενώ θέλουν να είναι όσο το δυνατόν τυπικοί ως προς την εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους, δεν τα καταφέρνουν και έρχονται αντιμέτωποι με τους υπευθύνους των υπηρεσιών, όταν προσπαθούν να τους εξηγήσουν, ότι δεν φταίνε οι ίδιοι ως καταναλωτές για την όποια καθυστέρηση, αλλά τα ΕΛΤΑ με την αργοπορημένη επίδοση της αλληλογραφίας.
Είναι πολλές οι επισημάνσεις που γίνονται σχεδόν καθημερινά πλέον στο Ράδιο Ένα και τη ΜΑΓΝΗΣΙΑ, ενώ είναι χαρακτηριστική η περίπτωση συμπολίτη, ο οποίος μόλις σήμερα 4 Νοεμβρίου 2021 έλαβε λογαριασμό της ΔΕΗ , ο οποίος σύμφωνα με τη σφραγίδα του εξωτερικού φακέλου παραδόθηκε στα ΕΛΤΑ στις 16 Σεπτεμβρίου, για λογαριασμό ο οποίος έληγε στις 7 Οκτωβρίου 2021!
Αυτό που υπάρχει ως μεγάλο ερώτημα βέβαια πολλών, είναι, πέρα από την ταλαιπωρία που υφίστανται χωρίς να φταίνε ή να το επιλέγουν οι ίδιοι οι συμπολίτες, ότι καλούνται να πληρώσουν επιπλέον χρηματικά ποσά για τις καθυστερήσεις, ενώ πολλές φορές όταν οι ληγμένοι λογαριασμοί πιστώνονται στους επόμενους, τότε τα μπερδέματα, είναι περισσότερα…