Οι αγωνιστικές ημέρες του Ράλι Ακρόπολις ήταν ένα τετραήμερο γεμάτο σημαντικές στιγμές κι ανατροπές που έδωσαν χρώμα ελληνικό στην εξέλιξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA και «έβαλαν» την Ελλάδα στα σπίτια δεκάδων εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αυτός είναι ακόμα ένας ορισμός του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, που, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει την εκθετική πορεία του σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας στο εξωτερικό.
Ο φετινός αγώνας καταγράφηκε ως ο δυσκολότερος των τελευταίων ετών, καθώς τα συναισθήματα άλλαζαν με… αγωνιστικούς ρυθμούς.
Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία στον αγώνα του θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Μαρκ Κάβεντις, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC επί ελληνικού εδάφους (Ρομέτ Γιούργκενσον), και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, με τους Σάμι Παγιάρι και Ρόμπερτ Βίβρες ισόπαλους στον συνολικό χρόνο, στην απόλυτη αποδοχή για το «1,2,3» της Hyundai Shell Mobis για δεύτερη φορά στην Ελλάδα.
Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολούθησαν το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις στην Ελλάδα μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωµένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία).
Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, κάτι που επιβεβαιώνει τη δυναμική προβολής του αγώνα.
Απήχηση που μετρήθηκε για διάστημα 10 ημερών σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.
Ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, εξέφρασε την ικανοποίησή του κι επισήμανε:
«Τα στοιχεία είναι εντυπωσιακά, αλλά ταυτόχρονα δεσμευτικά. Είναι υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε να διοργανώνουμε τον αγώνα σε αυτό το υψηλό επίπεδο, μεγιστοποιώντας την προβολή της χώρας μας στα πέρατα του κόσμου.
Επιπλέον στοχεύουμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να αξιοποιήσουμε την απήχηση του αγώνα στην Ελλάδα, για να αναδείξουμε καλές πρακτικές Οδικής Ασφάλειας, με στόχο το κοινωνικό όφελος.
Η εξασφαλισμένη παρουσία του αγώνα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μέχρι και το 2027, μας δίνει την ευχέρεια να σχεδιάσουμε μεθοδικά τόσο το μέλλον του, όσο και την προσφορά του συνολικά στη χώρα».