Προβλέπεται επίσης διαγράμμιση και στις εισόδους των γκαράζ των οικοδομών κατά μήκος του ποδηλατόδρομου, καθώς και η τοποθέτηση πλαστικών ανακλαστήρων.
Τοποθετήθηκε ο αστικός εξοπλισμός
Τις προηγούμενες ημέρες τοποθετήθηκαν επίσης οι προστατευτικές σχάρες και τα ειδικά προστατευτικά πλέγματα για τα νέα δέντρα που φυτεύτηκαν κατά μήκος του ποδηλατοδρόμου, όπως επίσης και οι κάδοι μικροαπορριμμάτων και τα ποδηλατοστάσια που προέβλεπε η μελέτη.
Ουσιαστικά όσον αφορά την εργολαβία σύμφωνα με τον ανάδοχο αλλά και την επιβλέπουσα υπηρεσία του Δήμου έχει εκτελεστεί το 95% και πλέον των εργασιών και εκκρεμούν κάποιες παρεμβάσεις στο αριστερό πεζοδρόμιο σε δύο οικοδομικά τετράγωνα για διαμόρφωση χώρων στάθμευσης οχημάτων.
Εκκρεμότητα οι…ενώσεις με τις καθέτους
Η σοβαρότερη εκκρεμότητα, όσον αφορά την ολοκλήρωση του έργου – πέρα από το γνωστό ζήτημα με το στένεμα του οδοστρώματος στο τελευταίο τμήμα του επί της οδού Ηρ. Πολυτεχνείου που αντιμετωπίστηκε(;) με …ενισχυμένη σήμανση- είναι τα κενά που υπάρχουν σε άσφαλτο και πλακάκια στις διασταυρώσεις του με τις καθέτους.
Για τα μεν πρώτα αναμένεται να αναλάβει να τα καλύψει ο ανάδοχος, μέχρι και το τέλος Αυγούστου – έχει αιτηθεί δίμηνη παράταση, καθώς η προηγούμενη προθεσμία ήταν στο τέλος Ιουνίου – τα δε κενά σε πλακάκια όμως δεν μπορούν να καλυφθούν αν δεν ολοκληρωθεί και το υποέργο της υπογειοποίησης του δικτύου της ΔΕΗ, ώστε να απομακρυνθούν και όλες οι παλιές κολώνες.
Σημειώνεται επίσης ότι προβλέπεται και η ασφαλτόστρωση της Ηρ. Πολυτεχνείου στο πλαίσιο της εργολαβίας των ασφαλτοστρώσεων που βρίσκεται σε εξέλιξη και η οποία λόγω του καύσωνα που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες θα συνεχιστεί μετά τον Δεκαπενταύγουστο, κάτι που ενδεχομένως να προκαλέσει και μια μικρή καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της διαγράμμισης
Ξεκίνησε η χρήση του από ποδηλάτες
Ήδη πάντως και χωρίς το έργο να έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί και ελλείψει της σχετικής σήμανσης και διαγράμμισης διαπιστώνεται ότι καθημερινά πολλοί συμπολίτες κάνουν χρήση του ποδηλατοδρόμου που μετατρέπει την οδό Ηρ. Πολυτεχνείου σε ένα δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, που θα είναι αφιερωμένος στον πεζό και τους ποδηλάτες, αλλά ταυτόχρονα θα επιτρέπεται σ΄ αυτόν η κίνηση των οχημάτων με ταχύτητα κυκλοφορίας 30 km/h, καθώς και η στάθμευση των αυτοκινήτων σε περιοχή με ειδική σήμανση.
Κωστής Κριτσιάνης