Σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι, ο κ. Παπαστεργίου δήλωσε ότι το ζητούμενο είναι το σύστημα αυτό να δουλεύει κατα τέτοιον τρόπο ώστε και οι παραβάσεις να αποστέλλονται γρήγορα.
Όσον αφορά στην τοποθέτηση των 1.000 νέων καμερών που έχουν εξαγγελθεί, ο κ. Παπαστεργίου δήλωσε ότι 388 νέες κάμερες που έχουν δημοπρατηθεί από την Περιφέρεια Αττικής, 12 κάμερες του ΟΑΣΑ και 17 της Αττικής Οδού.
Αυτές θα πρέπει να διασυνδεθούν σε ένα νέο πληροφοριακό σύστημα, είπε ο υπουργός.
«Δεν θα χρειάζεται να πάει κάποιοις υπάλληλος με ένα στικάκι να κατεβάζει τις φωτογραφίες», αλλά αυτό θα γίνεται αυτόματα.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε υπουργός μία ιδιωτική εταιρία θα αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία των καμερών ενώ το ενιαίο πληροφοριακό σύστημα θα είναι επιφορτισμένο με την αποστολή των παραβάσεων.
«Εξετάζουμε να έρχεται την ίδια ώρα της παράβασης ένα μήνυμα στο κινητό του χρήστη ότι ελέγχεται για παράβαση, και μόλις η τροχαία το τσεκάρει, η βεβαίωση να έρχεται αυτομάτως στη θυρίδα του οδηγού. Ο οποίος θα μπορεί να έχει τη δυνατότητα να πληρώσει και ψηφιακά», σημείωσε ο κ. Παπαστεργίου.
«Όλες οι κλήσεις θα μπορούν να αμφισβητηθούν στην ψηφιακή πλατφόρμα, ενώ οι πολίτες θα μπορούν να ζητήσουν και τη φωτογραφία που αποδεικνύει την παράβαση», είπε ακόμη ο υπουργός.
Όπως εξήγησε ο κ. Παπαστεργίου σήμερα υπάρχουν κλήσεις που μπορεί να φθάσουν ακόμη και μετά από 5 ή 10 χρόνια στον παραλήπτη τους καθώς η ακολουθούμενη διαδικασία μεταβίβασης από την τροχαία στους Δήμους και ακολούθως της βεβαίωσής και αποστολής τους αποδεικνύεται συνήθως… πολυετής