Τη δημιουργία κυκλικού κόμβου στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας προγραμματίζει ο Δήμος Καρδίτσας με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «Φιλόδημος» ή το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο του υπουργείου Εσωτερικών που ήρθε να το αντικαταστήσει.
Πρόσφατα η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου ενέκρινε κανονιστική μελέτη για το έργο, που αφορά ορισμένες αλλαγές κυρίως στη σήμανση που θα τοποθετηθεί και αναμένεται να υπάρξει συνέχεια καθώς η χρηματοδότηση, όπως ανέφερε στο KarditsaLive.Net ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Γιώργος Μάττας, είναι εξασφαλισμένη.
Ο σχεδιασμός του κυκλικού κόμβου στην περιοχή κρίνεται απαραίτητος για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Ουσιαστικά σε αυτόν θα συμμετάσχουν τέσσερις δρόμοι (κλάδοι) και συγκεκριμένα οι οδοί, Ταυρωπού, Αντιγόνου Σαρανταπόρου και Ολύμπου.
Με βάση την τεχνική έκθεση Στον κλάδο I – οδός Ταυρωπού προβλέπεται κεντρική νησίδα πλάτους από 1.50μ. έως 10.50μ. Στον κλάδο II – οδός Σαρανταπόρου προβλέπεται κεντρική νησίδα πλάτους από 0.60μ. έως 5.30μ. Στον κλάδο III – οδός Αντιγόνου και οδός Ταυρωπού προβλέπεται κεντρική νησίδα πλάτους από 2.00μ. έως 5.00μ. και στον κλάδο IV – οδός Ολύμπου προβλέπεται κεντρική νησίδα πλάτους από 1,00m έως 4,60m η οποία όπως και όλες οι υπόλοιπες, διακόπτεται από διάβαση πεζών.
Το τμήμα της οδού Ολύμπου το οποίο μένει εκτός των διαμορφώσεων του κυκλικού κόμβου (ανατολικά του κυκλικού) θα πεζοδρομηθεί και δεν θα χρησιμοποιείται από οχήματα. Η πάροδος Αλεβάδων σήμερα είναι ασφαλτοστρωμένη αλλά προβλέπεται να μετατραπεί σε πεζόδρομο με την εφαρμογή του Σχεδίου Πόλης.
Σε τρεις περιοχές μεταξύ των κλάδων, δεν προβλέπεται πεζοδρόμιο κατά μήκος της οριογραμμής της οδού αλλά το πεζοδρόμιο αυτό μετατίθεται προς το εξωτερικό του κόμβου. Οι περιοχές αυτές διαμορφώνονται με πράσινο χαμηλού ύψους με αραιούς θάμνους πολύ χαμηλού ύψους ή και με χλοοτάπητα έτσι ώστε να μην περιορίζεται η ορατότητα. Στις περιοχές αυτές θα αποκλείεται η διέλευση πεζών. Οι πεζοί θα καθοδηγούνται εξωτερικά των περιοχών αυτών σε ασφαλέστερη γι’ αυτούς κίνηση.
Τέλος, στον κόμβο προβλέπεται η δημιουργία κάθετης και οριζόντιας σήμανσης, με την πρώτη να αφορά σε τοποθέτηση ρυθμιστικών και πληροφοριακών πινακίδων και την δεύτερη διαγραμμίσεις και ανακλαστήρες, τα γνωστά «μάτια γάτας».