«Μετά τον Ιανό δρομολογήθηκαν έργα τα οποία αστόχησαν, πχ τα συρματοκιβώτια τα οποία τοποθετήθηκαν λάθος στον Πάμισο ποταμό με αποτέλεσμα να έχουμε πολλές και μεγάλες ζημιές».
Ο κ. Λέκκας σημείωσε ότι τα έργα δεν δρομολογήθηκαν από περιφέρειες και δήμους, αλλά από άλλους φορείς αμέσως μετά την κακοκαιρία «Ιανός». «Θα μπορούσαν να γίνουν καινοτόμα έργα, έξυπνα έργα με μικρότερο κόστος και πιο αποτελεσματικά, είναι δεδομένο».
Παράλληλα, σημείωσε ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου δεν ήταν δυνατό να γίνουν έργα που θα μπορούσαν να σταματήσουν την καταστροφή από τις πλημμύρες.
«Θα πρέπει να σκεφτούμε να αλλάξουμε και τα επιχειρησιακά μας σχέδια. Υπάρχει τεράστιος επιστημονικός και τεχνικός προβληματισμός. Βλέπουμε ένα βαρομετρικό χαμηλό να πλησιάζει, εκτιμούμε ότι ίσως προκαλέσει καταστροφές, αλλά μας λείπει η γνώση του τι καταστροφές θα προκαλέσει, σε ποιο χώρο και σε ποια έκταση. Αυτό μας λείπει ώστε να σχεδιάσουμε τις επιχειρήσεις μας».
Αναφορικά με την Εθνική Οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης και την ασφάλειά, ο καθηγητής είπε: «Πιστεύουμε ότι είναι λανθασμένος σχεδιασμός που δεν έλαβε υπόψιν τους φυσικούς κινδύνους της περιοχής και του τεχνικού έργου. Πρέπει να αυξήσουμε την ανθεκτικότητα των κρίσιμων υποδομών», σημείωσε χαρακτηριστικά.
πηγή: dnews.gr