Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ στην παρουσίαση του προγράμματος του ΥΠΕΝ για το Ταμείο Ανάκαμψης
22 February 2021
Σε διαβούλευση το πρόγραμμα LIFE GrIn για τη διαχείριση του αστικού πρασίνου
22 February 2021

Ολοκληρώνεται το λιμάνι στον Αη Γιάννη Πηλίου

Ολοκληρώνονται το επόμενο χρονικό διάστημα οι εργασίες ανακατασκευής του λιμανιού του Αη Γιάννη που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές εξαιτίας των ακραίων καιρικών φαινομένων που είχαν πλήξει την περιοχή.

Πρόκειται για ένα έργο η μελέτη του οποίου παραδόθηκε στα τέλη του 2018, χρηματοδοτήθηκε με το ποσό του 1,4 εκατ. ευρώ (σε αυτόν τον κωδικό περιλαμβάνεται και το τοιχίο στην παραλία των Αγίων Σαράντα) και εκτελέστηκε με επίβλεψη του Υπουργείου Υποδομών.

Πλέον ο οπλισμός του λιμανιού είναι εξαιρετικός, ενώ επιπλέον έγινε και προσθήκη πέντε μέτρων στην παλιά προβλήματα.

Εχει τοποθετηθεί δάπεδο αντιολισθητικό από μπετό, έγινε προσθήκη φυσικών βράχων για την ενίσχυση του λιμανιού, τοποθετούνται νέες ανοξείδωτες δέστρες, νέα φωτιστικά, τρία σημεία εξυπηρέτησης των σκαφών για προμήθεια νερού, ηλεκτρικού ρεύματος και internet, εκβάθυνση του λιμανιού και τέλος νέος φάρος πράσινου χρώματος.

Πλέον στόχος του Δήμου Ζαγοράς Μουρεσίου είναι η επέκταση του λιμανιού του Αη Γιάννη, έργο για το οποίο υπάρχει έτοιμος φάκελος από το 2008 μέχρι και σήμερα όμως δεν έχει βρει χρηματοδοτική στέγη.

Συγκεκριμένα, το 2008, το έργο «Ολοκλήρωση λιμένος Αγ. Ιωάννη Πηλίου Ν. Μαγνησίας» έλαβε έγκριση περιβαλλοντικών όρων (ΑΕΠΟ) με Κοινή Απόφαση του τότε Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Από τότε μέχρι και σήμερα, παρόλο, που υφίσταται ΑΕΠΟ και δεν έχουν αλλοιωθεί τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του λιμένος, κανένα έργο δεν έχει εκτελεσθεί.

Για την αναβάθμιση της τεχνικής υποδομής του λιμένος, ο Δήμος Ζαγοράς – Μουρεσίου έχει προχωρήσει, πρόσφατα, στην σύνταξη επικαιροποιημένης τεχνικής μελέτης προκειμένου να εκτελεσθούν έργα προστασίας του λιμένα, όπως ένας νέος προσήνεμος μόλος σε συνδυασμό με τον παλαιό και ένας νέος υπήνεμος μόλος μετά την καθαίρεση του υφιστάμενου.

Ακόμη, στην μελέτη περιλαμβάνονται και εσωτερικά λιμενικά έργα όπως επέκταση του υφιστάμενου κρηπιδώματος και του προ φυλακτηρίου τοίχους, την κατασκευή εσωτερικού κρηπιδώματος στον υπήνεμο μόλο, εκβάθυνση μικρής έκτασης στην είσοδο του λιμανιού για την άνετη προσέγγιση και παραβολή των υδροπτερύγων και άλλων σκαφών που θα επισκέπτονται το λιμάνι, κατασκευή προφυλακτηρίου τοίχου στο βόρειο τμήμα του προσήνεμου μόλου για την οριοθέτηση και προστασία του χώρου στάθμευσης, με ταυτόχρονη επισκευή και στεγανοποίηση του καταστρώματος του υφιστάμενου βόρειου εσωτερικού κρηπιδώματος, υποδομές (κανάλια, βάσεις πυλώνων φωτισμού κ.λπ.) για την τοποθέτηση κατάλληλου εξοπλισμού, κλιμάκων, λιμενικών εξαρτημάτων και παροχών στα νέα κρηπιδώματα και τέλος, κατασκευή παραλιακής οδού για την πρόσβαση στον υπήνεμο και τον προσήνεμο μόλο, κατ’ επέκταση της υφιστάμενης παραλιακής οδού του Αγ. Ιωάννη.

Συνολικά η επέκταση του λιμανιού αφορά σε 150μ. περίπου και σύμφωνα με τον κ. Σουλδάτο όταν ολοκληρωθεί θα δημιουργηθεί πεζόδρομος πρόσβασης προς την παραλία της Πλάκας αλλά και άνετος χώρος στάθμευσης δυναμικότητας περίπου 250 ΙΧ αυτοκινήτων.

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers like this: