Στη διατήρηση των επενδύσεων του ΟΤΕ σε υψηλό επίπεδο αναφέρθηκε πριν λίγη ώρα, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος επίσης ανακοίνωσε την σταδιακή ενσωμάτωση του σήματος «T» της Deutsche Telekom στην επικοινωνία του Ομίλου.
Όπως είπε «αποτελούμε μέλος του Ομίλου Deutsche Telekom, ενός εκ των κορυφαίων ομίλων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με το Νο1 brand στην Ευρώπη, το brand «T». Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτό το brand, ενσωματώνοντας σταδιακά το σήμα «T» στις επικοινωνίες μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας Cosmote στην εγχώρια αγορά και ένα εμπορικό σήμα που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας».
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΟΤΕ «η εξαιρετική πορεία του Ομίλου σε όλους τους τομείς είναι το βασικό στοιχείο που τον διαφοροποιεί στην αγορά. Όμως, με τον ανταγωνισμό να γίνεται εντονότερος, δεν πρέπει να επαναπαυθούμε. Γι’ αυτό, κοιτώντας μπροστά, διατηρούμε τις επενδύσεις μας σε υψηλό επίπεδο, και συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε την ξεκάθαρη στρατηγική μας».
Βάσει των στοιχείων που επικαλέστηκε ο κ. Τσαμάζ πέρυσι ο ΟΤΕ έδωσε πρόσβαση στην οπτική ίνα (FTTH) σε επιπλέον 350 χιλιάδες σπίτια, ενώ στο τέλος του 2023 θα φτάσουμε σχεδόν τα 1,4 εκατομμύρια. Στόχος είναι να καλύψει τα 2/3 των συνολικών γραμμών της χώρας, ή 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις, έως το 2027.
Στην κινητή προτεραιότητα, είναι η συνεχής ανάπτυξη του δικτύου 5G. Έχοντας πετύχει 80% πληθυσμιακή κάλυψη στο τέλος του 2022, ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στο 90% για το 2023, και σε πάνω από 90% στις μεγάλες πόλεις.
Σημαντική ανάπτυξη σημείωθηκε και στον τομέα των επιχειρησιακών πελατών, ενώ τα έσοδα από υπηρεσίες ICT (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) αυξήθηκαν κατά 26%. Εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να αυξάνονται, επωφελούμενα από τη υλοποίηση του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.