Προσλήψεις 76 ατόμων έκτακτου προσωπικού στις ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δήμου Βόλου αποφάσισε η οικονομική επιτροπή στη συνεδρίασή της την περασμένη Δευτέρα.
Πρόκειται για άτομα που θα εργαστούν με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας οκτώ μηνών για να καλύψουν έκτακτες ανάγκες για τις οποίες δεν επαρκεί το υφιστάμενο προσωπικό.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχει γίνει για το 2020 και για την κάλυψη των αναγκών που υπάρχουν θα προσληφθούν:
Στη διεύθυνση καθαριότητας 14 οδηγοί απορριμματοφόρων ΔΕ, 40 εργάτες καθαριότητας ΥΕ, 4 χειριστές μηχανημάτων έργων.
Στη διεύθυνση πρασίνου 1 οδηγός ΔΕ και 1 κηπουρός ΔΕ.
Στη διεύθυνση υπηρεσίας δόμησης 1 τοπογράφος μηχανικός ΠΕ και
Στη διεύθυνση κοιμητηρίων 10 εργάτες ταφών- εκταφών ΥΕ, 6 εργάτες καθαριότητας ΥΕ.
Νέος τρόπος συνεδριάσεων λόγω κορονοϊού
«Η απειλή του κορονοϊού υφίσταται ωστόσο ο Δήμος Βόλου δεν μπορεί να σταματήσει τη λειτουργία του», ανέφερε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών και πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής Αρης Σαββάκης ο οποίος επεσήμανε ότι οι συνεδριάσεις γίνονται με βάση όλα τα μέτρα προστασίας που επιβάλλονται για τον περιορισμό της πιθανότητας διασποράς του νέου ιού. Τα μέλη της οικονομικής επιτροπής δεν συνεδριάζουν στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, αλλά με… e-mail. Τα θέματα και οι εισηγήσεις αποστέλλονται στα μέλη της επιτροπής μέσω e-mail και αντίστοιχα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα μέλη της επιτροπής εγκρίνουν, απορρίπτουν ή ψηφίζουν λευκό στα θέματα και στέλνουν ενδεχομένως τις παρατηρήσεις τους εγγράφως. «Ο,τι ισχύει για τις συνεδριάσεις γίνεται και μέσω e-mail και καταγράφεται στα πρακτικά», σημείωσε ο κ. Σαββάκης για τον νέο τρόπο συνεδριάσεων που επιβάλλει η απειλή του κορονοϊού.