Ιταλία: Απάτη με τεχνητή νοημοσύνη – Αναπαρήγαγαν τη φωνή του υπουργού Άμυνας για να αποσπάσουν χρήματα
10 February 2025
Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί έρχονται βαρύτερα εκκαθαριστικά σημειώματα
10 February 2025

Στη HoReCa μεταφέρεται η μάχη των «αιωνίων» 

Στρατηγική προτεραιότητα για τους δύο πολυεθνικούς ομίλους Coca Cola HBC και Pepsico είναι η ενίσχυση τους αποτυπώματός τους στο εγχώριο κανάλι της HORECA.

Όπως ανέφερε  ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Coca Cοla 3E Svetoslav- Marinov Atanasov στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa « o κλάδος της HoReca είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής 24/7 του ομίλου. Μετά την κρίση της πανδημίας covid 19, το focus ήταν η περαιτέρω ενδυνάμωση στο κανάλι της κρύας αγοράς τόσο μέσα από την στήριξη των συνεργατών μας όσο και μέσα από τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου όπου εντάχθηκε η μπύρα, η three cents και η Vodka».

Ο ίδιος εκτιμά ότι ο κλάδος HoReCa  είναι ανθεκτικός. «Δεν θέλω να ακουστώ αλαζονικός αλλά πιστεύω ότι ο κλάδος μπορεί να ανταπεξέλθει τις προκλητικές συγκυρίες. Ειδικά στην Ελλάδα με τον τουρισμό που βαίνει αυξανόμενος το κανάλι HoReCa είναι το πιο δυναμικό στην Ευρώπη». 

Οι νέες τάσεις

Αναφερόμενος στις νέες τάσεις στην εκτός σπιτιού κατανάλωση ο κ. Atanasov επισήμανε ότι «Οι εγχώριοι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις βραδινές εξόδους και αναπτύσσουν την τάση after work drinks, εξέλιξη που αναδιαμορφώνει τις επιλογές τους. Για παράδειγμα ενισχύεται η κατανάλωση των κοκτέιλ, των aperitivo σε σχέση με τα «σκληρά» αλκοολούχα. Ενδεχομένως αυτή η τάση να «ακουμπά» και στην προσιτότητα τιμής των επιλογών αυτών. Η αγορά πρέπει να είναι έτοιμη να προετοιμαστεί για αυτές τις αλλαγές. Η Coca Cola  εστιάζει την στρατηγική στις νέες τάσεις του all day consumption.  Σε ο,τι αφορά στην προσιτότητα, λαμβάνουμε πολύ σοβαρά τις τιμές. Προσπαθούμε να υπάρχει ισορροπία. Όλες οι κινήσεις που κάνουμε εξαρτώνται από τις τιμές των πρώτων υλών. Φέτος, έχουμε προχωρήσει σε ανατιμήσεις από τις 10 Ιανουαρίου, οι οποίες μεσοσταθμικά κυμαίνονται στο 4,5% σε στοχευμένους κωδικούς  όπως χυμοί και καφές. Έχουμε προχωρήσει όμως και σε μειώσεις πχ 7% στο powerade αλλά και στο νερό». 

Το στοίχημα

Αντίστοιχα, το «στοίχημα» για την Pepsico αφορά εξίσου στο κανάλι HoReCa. Σύμφωνα με τον κ. Πάνο Λέκκα Trade Manager Supervisor της εταιρείας «Η HoReCa για εμάς παρουσιάζει σχεδόν διψήφια αύξηση τζίρου κάθε χρόνο και θεωρούμε ότι είναι η ευκαιρία μας η περαιτέρω διείσδυση στα αναψυκτικά αλλά και στα σνακ. Η αύξηση μεριδίου στη HoReCa φέρνει συνήθως εφάμιλλη αύξηση στο ράφι, γιατί το κανάλι δίνει ευκαιρία γευστικής δοκιμής σε καταναλωτές που μπορεί να μην είχαν επιλέξει νωρίτερα ένα προϊόν. Στη φετινή έκθεση λανσάρουμε δύο νέους κωδικούς :την Pepsi Electric Blue που είναι ένα zero sugar προϊόν, το οποίο θα είναι limited edition και θα διατεθεί για διάστημα 12 μηνών στην κρύα και ζεστή αγορά. Είναι ένα project το οποίο ο όμιλος το λανσάρει για συγκεκριμένο διάστημα σε διάφορες αγορές καθώς η προσέλκυση της γενιάς Ζ και Alfa στην κατηγορία παραμένει ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική διασφάλιση των πωλήσεων της κόλας, όπου οι γεύσεις υπερτερούν στις νεότερες γενιές. Το δεύτερο λανσάρισμα είναι η pink grapefruit σε γυάλινη συσκευασία 250 ml η οποία στοχεύει αμιγώς στο κλάδο HoReCa και συμπληρώνει το συγκεκριμένο κωδικολόγιο ώστε να απελευθερώσει την πλήρη δυναμική του». Όπως σημείωσε ο ίδιος το pink grapefruit παρουσιάζει διπλό ποσοστό ανάπτυξης στη κατηγορία των flavors αναψυκτικών. H ΗΒΗ έχει καταφέρει, στα δύο χρόνια που έχει κάνει είσοδο στην κατηγορία, να κατέχει την τέταρτη θέση στην αγορά HoReCa. 

Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του 2024 για την Pepsico, ο ίδιος σχολίασε ότι «η περσινή χρονιά έκλεισε θετικά και με θετικό πρόσημο στην κερδοφορία του αναψυκτικού, κατηγορία στην οποία η εταιρεία είχε ένα αρνητικό ισοζύγιο. Επιδίωξη είναι να διατηρηθεί αυτό το momentum». 


Πηγή: https://www.naftemporiki.gr/business/1908580/sti-horeca-metaferetai-i-machi-ton-aionion/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=sti-horeca-metaferetai-i-machi-ton-aionion

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers like this: