«Τα παράπονα στον Δήμαρχο» ονομάζεται η εφαρμογή που ήδη έχει θέσει εκ νέου σε λειτουργία η Δημοτική Αρχή Καρδίτσας.
Η εφαρμογή η οποία προϋπήρχε μεν, αλλά για σημαντικό χρονικό διάστημα υπολειτουργούσε, καταβάλλεται συστηματική προσπάθεια να λειτουργήσει αποτελεσματικά και συγχρόνως να εξυπηρετήσει τους δημότες κυρίως στα ζητήματα «καθημερινότητας».
Πρόκειται ουσιαστικά για μια ψηφιακή πλατφόρμα στην οποία οι δημότες μπορούν να καταθέτουν τα αιτήματα τους ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας είτε το κινητό τους τηλέφωνο, είτε και τον υπολογιστή.
Για παράδειγμα ο δημότης που θέλει να αναφέρει την ύπαρξη μιας λακκούβας σε κάποιο δρόμο ή μια κατεστραμμένη κολώνα φωτισμού ή ένα σπασμένο παγκάκι κλπ., μπορεί να τραβήξει φωτογραφία με το κινητό του και να την αποστείλει μέσω της εφαρμογής στην ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου.
Στη συνέχεια ανάλογα με τη φύση του αιτήματος γίνεται προώθηση προς την αρμόδια υπηρεσία ώστε να υπάρξει η κατάλληλη αποκατάσταση – διεκπαιρέωση. Εφόσον ο δημότης το επιθυμεί με την ολοκλήρωση του αιτήματός του, θα ενημερώνεται από την υπηρεσία είτε ηλεκτρονικά μέσω e mail ή sms είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Πιο αναλυτικά, ο χρήστης αφού κατεβάσει την εφαρμογή στο android ή ios, κινητό ή τάμπλετ, ακολουθεί μια απλή διαδικασία εγγραφής και στη συνέχεια είναι έτοιμος να καταχωρήσει εύκολα και γρήγορα το αίτημά του ακολουθώντας τα εξής βήματα: