Η βουλή θα προσπαθήσει να διερευνήσει – με εξεταστική επιτροπή – πολιτικές πράξεις χειραγώγησης της κοινής γνώμης και των Μέσων Ενημέρωσης.
Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ με δήλωση του εκπροσώπου τύπου Νίκου Καραμπάση τονίζει τα εξής:
«Είναι καλοδεχούμενες αυτές οι κοινοβουλευτικές έρευνες, εάν δεν πρόκειται για ένα ακόμη φθηνό σόου αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης και για μια ακόμη επιχείρηση εκφοβισμού των ελεύθερων και μη ελεγχόμενων φωνών. Ο ΣΥΡΙΖΑ που θέλησε να προκαλέσει την σχετική συζήτηση περιέργως αρνείται αυτή να επεκταθεί και στην δική του 5ετή κυβερνητική θητεία. Θυμίζουμε ότι η κυβερνητική θητεία του Νίκου Παππά στα θέματα χειραγώγησης της κοινής γνώμης και εκφοβισμού των Μέσων Ενημέρωσης με ιδιαίτερα σκοτεινές και αντιδημοκρατικές μεθόδους, θα ερευνηθεί και από το Ειδικό Δικαστήριο στο οποίο ήδη έχει παραπεμφθεί.
Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ προτείνει η εξεταστική επιτροπή που θα συγκροτηθεί ή εάν χρειαστεί να υπάρξει και μια ακόμη, να ερευνήσει ενδελεχώς και χωρίς χρονικούς περιορισμούς στο έργο της, την χρονική περίοδο από το 2012 μέχρι και σήμερα γιατί η δημόσια ενημέρωση συγκαταλέγεται στα κοινωνικά αγαθά και η ανεξαρτησία των δημοσιογράφων και των μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι προϋπόθεση για να έχουμε δημοκρατία.
Όμως δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι τo τελευταίο διάστημα σημειώνεται μια πρωτόγνωρη για τα Μεταπολιτευτικά χρονικά επίθεση του ΣΥΡΙΖΑ κατά των δημοσκοπήσεων και της αξιοπιστίας τους και μια εμμονική, με εξοντωτική μανία επίθεση ειδικά κατά της OPINION POLL, μιας εταιρείας με πολύχρονη παρουσία και ερευνητική δραστηριότητα και αδιαμφισβήτητη αξιοπιστία.
Όλα δείχνουν ότι η επίθεση αυτή έχει ορατούς στόχους. Σκοπεύει να αποκρύψει την αδυναμία του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να ανεβάσει τις δυνάμεις του κατηγορώντας τις εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες σημειωτέον βρίσκουν όλες ευρήματα, από τα οποία απορρέουν ακριβώς τα ίδια πολιτικά συμπεράσματα. Σκοπεύει χτυπώντας την συγκεκριμένη εταιρεία να στείλει απειλητικό μήνυμα προς όλες τις εταιρείες να δείχνουν «αυτοσυγκράτηση» στα αποτελέσματα που δίνουν και ειδικά ως προς τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ.
Με άλλα λόγια ο ΣΥΡΙΖΑ επιστρέφει και μάλιστα με χειρότερο τρόπο στην περίοδο πριν τις Ευρωεκλογές και τις Εθνικές Εκλογές του 2019. Τότε που το κόμμα της VOX POP, της COMMON VIEW και της EUROPE BRIDGING κατηγορούσαν επί χρόνια όλες τις εταιρείες για τα ευρήματά τους, για να σιωπήσει όταν άνοιξαν οι κάλπες και αποδεικνυόταν ότι δεν έστεκε η θεωρία «το παιχνίδι παίζεται». Επιστρέφει και με αδίστακτες μεθόδους σπίλωσης, διαστρέβλωσης της αλήθειας, ενοχοποίησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας ξαναπαίζει το ίδιο επικίνδυνο παιχνίδι.
Όπως όλα δείχνουν η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ για να επιτύχει τις επιδιώξεις της φτάνει να ζητάει κλήση γνωστών εταιρειών στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για αστείους λόγους (Τον Φεβρουάριο την MARC , τον Μάιο την OPINION POLL). Φτάνει να ζητάει εξεταστική επιτροπή για διάφορους λόγους και για …μία έρευνα μιας εταιρείας (της OPINION POLL) που έβρισκε τα ίδια αποτελέσματα με αυτά των άλλων εταιρειών. Κατηγορεί ότι η έρευνα ερευνούσε το εσωκομματικό τοπίο του ΚΙΝΑΛ ενόψει εκλογής νέου Προέδρου, λες και υπάρχουν θέματα απαγορευμένα για έρευνα, λες και ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να εμφανιστεί « προστάτης » ομάδας του ΚΙΝΑΛ. Έφτασε στο σημείο να επιστρατεύει πρώην δημοσκόπο για να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα, εμφανίζοντας εταιρεία μέλος του ΣΕΔΕΑ, ως μη μέλος.
Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι βρισκόμαστε ενώπιον μιας επικίνδυνης τακτικής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στην ουσία απέναντι σε μια καθαρά αντιδημοκρατική τακτική. Κατά το «αλήτες ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι» πάει να περάσει ως κλίμα έστω στους οπαδούς του συγκεκριμένου κόμματος το «πουλημένοι , πληρωμένοι από το Μαξίμου δημοσκόποι» . Είναι γνωστή λαϊκίστικη, αντιδημοκρατική, τυχοδιωκτική τακτική που δεν μπορεί και δεν πρέπει να περάσει.
Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ θέλει δημοσιογράφους, αναλυτές και δημοσκόπους που να κάνουν άφοβα την δουλειά τους και όχι υπό την πίεση προπηλακισμών, λάσπης και πίεσης.
Να σημειώσουμε ότι υπάρχουν πολλές προτάσεις που θα μπορούσαν να γίνουν για να διασφαλιστεί η τήρηση των κανόνων δεοντολογίας στην υλοποίηση των ερευνών, διορθώνοντας και βελτιώνοντας το ήδη υπάρχον αυστηρό θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει. Αυτό όμως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από την χωρίς αξίες, αρχές και κανόνες επίθεση κατά των εταιρειών δημοσκοπήσεων και των Μέσων Ενημέρωσης που «δεν τους εξυπηρετούν».
Η έρευνα λοιπόν οφείλει να είναι ενδελεχής και να αφορά από το 2012 μέχρι και σήμερα. ΟΛΑ στο Φως με ένα και μόνο στόχο: Την ανεμπόδιστη και άφοβη λειτουργία των δημοσιογράφων, των δημοσκόπων και των Μέσων Ενημέρωσης για να έχουμε Δημοκρατία, χωρίς πολιτικούς ή άλλους «νταβατζήδες».