Δυναμικά αναπτύσσουν τη δραστηριότητα κατασκευής μεγάλων κρουαζιερόπλοιων τα κινεζικά ναυπηγεία, τα οποία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ναυπηγήσεων τα τελευταία χρόνια.
Ακολουθώντας μια στρατηγική διαφοροποίησης πέρα από τους mainstream τύπους πλοίων (βλέπε κατασκευές LNG carriers), οι Κινέζοι καταφέρνουν να αυξάνουν τα μερίδιά τους στην αγορά χρόνο με τον χρόνο.
Στο διά ταύτα, το πρώτο εγχώριας κατασκευής μεγάλο κρουαζιερόπλοιο της Κίνας, το Adora Magic City, απέπλευσε σε δοκιμαστικό ταξίδι από τον διεθνή τερματικό σταθμό κρουαζιέρας Wusongkou της Σαγκάης την περασμένη Κυριακή, θέτοντας τις βάσεις για το επίσημο εναρκτήριο ταξίδι του, το οποίο έχει προγραμματιστεί για την πρώτη μέρα του 2024. Το πλοίο θα πραγματοποιήσει άλλο ένα δοκιμαστικό ταξίδι με επιβάτες πριν από την πρεμιέρα της 1ης Ιανουαρίου.
Ο Yang Guobing, πρόεδρος της CSSC (China State Shipbuilding Corp) Cruise Technology Development Co και της θυγατρικής της, Adora Cruises, δήλωσε ότι το παρθενικό ταξίδι είναι μια σημαντική άσκηση που πραγματοποιεί ένα κρουαζιερόπλοιο πριν από την έναρξη των εμπορικών δραστηριοτήτων.
Σύμφωνα με τον Yang, ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο ήταν το μόνο πλοίο υψηλής αξίας που δεν είχαν κατασκευάσει μέχρι σήμερα τα κινεζικά ναυπηγεία και η λειτουργία του θα καταστήσει την Κίνα τη μοναδική χώρα στον κόσμο που κατέχει την τεχνογνωσία για την κατασκευή μεγάλων containerships, μεγάλων LNG carriers και μεγάλων κρουαζιερόπλοιων.
Το τεράστιο κρουαζιερόπλοιο, χωρητικότητας 135.500 GT, μπορεί να φιλοξενήσει 5.246 επιβάτες στα 2.125 δωμάτιά του.
Με τους χώρους ψυχαγωγίας του να εκτείνονται σε μια τεράστια έκταση 40.000 τετραγωνικών μέτρων, το πλοίο είναι γνωστό ως μια «σύγχρονη πόλη στη θάλασσα».