Γκέλα ολκής για τον Ολυμπιακό
20 October 2024
Νίκη με ανατροπή για τον Κολοσσό στο Λαύριο
20 October 2024

Μελέτη σχεδιασμού δικτύου υπεραστικών και αστικών επιβατικών μεταφορών αναθέτει η Περιφέρεια Θεσσαλίας

Μελέτη για το σχεδιασμό του δικτύου των τακτικών οδικών υπεραστικών και αστικών επιβατικών μεταφορών εντός των ορίων της αναθέτει στην Επιτροπή Ερευνών – Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για εκπόνηση από το Τμήμα Μηχανολόγων η Περιφέρειας Θεσσαλίας όπως καταγράφει σχετικά το KarditsaLive.Net.

Σκοπός της μελέτης είναι ο σχεδιασμός του δικτύου των τακτικών οδικών υπεραστικών και αστικών επιβατικών μεταφορών, καθώς και των ελάχιστων απαιτήσεων που πληρούνται κατά την εκτέλεση των δημοσίων τακτικών υπεραστικών και αστικών μεταφορών επιβατών στις Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Θεσσαλίας και η κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης σύμφωνα με τις διατάξεις της με αρ. 151442/11.05.2023 (ΦΕΚ 3164Β) υπουργική απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός για την Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας

Ο σχεδιασμός για την Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας θα περιλαμβάνει:

-Το τακτικό δίκτυο των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών εντός της Π.Ε. Καρδίτσας.

-Το τακτικό δίκτυο των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών μεταξύ της Π.Ε. Καρδίτσας και των άλλων τριών Περιφερειακών Ενοτήτων.

-Το τακτικό δίκτυο των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών μεταξύ της Π.Ε. Καρδίτσας και άλλων Περιφερειών της χώρας.

-Το τακτικό δίκτυο των αστικών επιβατικών μεταφορών εντός του Δ. Καρδίτσας.

Ο σχεδιασμός για τις άλλες Περιφερειακές Ενότητες

Αντίστοιχα ο σχεδιασμός για τις άλλες Π.Ε περιλαμβάνει

Για την Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας: Το τακτικό δίκτυο των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών εντός της Π.Ε. Λάρισας , μεταξύ της Π.Ε. Λάρισας και των άλλων τριών Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και μεταξύ της Π.Ε. Λάρισας και άλλων Περιφερειών της χώρας, καθώς και το τακτικό δίκτυο των αστικών επιβατικών μεταφορών εντός των Δήμων Λαρισαίων , Τυρνάβου, Ελασσόνας και Φαρσάλων.

Για την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας & Β. Σποράδων: Το τακτικό δίκτυο των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών εντός της Π.Ε. Μαγνησίας & Β. Σποράδων, μεταξύ της Π.Ε. Μαγνησίας & Β. Σποράδων και των άλλων τριών Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και μεταξύ της Π.Ε. Μαγνησίας & Β. Σποράδων και άλλων Περιφερειών της χώρας. Επίσης το τακτικό δίκτυο των αστικών επιβατικών μεταφορών εντός του Δήμων Αλμυρού, Βόλου, και στα νησιά της Σκιάθου, της Σκοπέλου και της Αλοννήσου.

Για την Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων: Το τακτικό δίκτυο των υπεραστικών επιβατικών μεταφορών εντός της Π.Ε. Τρικάλων μεταξύ της Π.Ε. Τρικάλων και των άλλων τριών Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας και μεταξύ της Π.Ε. Τρικάλων και άλλων Περιφερειών της χώρας.
Επίσης το τακτικό δίκτυο των αστικών επιβατικών μεταφορών εντός του Δ. Τρικάλων.

Τα παραδοτέα της μελέτης

Τα παραδοτέα της μελέτης αφορούν τις δημόσιες τακτικές υπεραστικές και αστικές οδικές μεταφορές για όλες τις περιφερειακές ενότητες της Περιφέρειας Θεσσαλίας και συγκεκριμένα τα εξής:

Παραδοτέο Π1: Υφιστάμενο δίκτυο εξυπηρέτησης και προτεινόμενο δίκτυο εξυπηρέτησης όπου θα περιλαμβάνονται οι μεταβολές γραμμών, διαδρομών και δρομολογίων υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών και η προτεινόμενη δημιουργία νέων γραμμών. Το προτεινόμενο δίκτυο σε ότι αφορά τις δημόσιες τακτικές αστικές οδικές μεταφορές κάθε Περιφερειακής Ενότητας, θα βασίζεται σε περίπτωση που υπάρχει είτε στο Σχέδιο Αστικής Βιώσιμης Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) της κάθε πόλης ή σε πρόσφατη κυκλοφοριακή μελέτη που στοχεύει στην βελτίωση της κινητικότητας στην αστική περιοχή, σε συνδυασμό με μέτρα για την κυκλοφορία και τη στάθμευση. Το Παραδοτέο 1 θα έχει χρόνο παράδοσης 45 ημερών από την υπογραφή της Σύμβασης με δυνατότητα παράτασης άλλων 30 ημερών.

Παραδοτέο 2: Προτεινόμενο ανώτατο όριο χρέωσης και επιβατών και αποσκευών, με βάση το οποίο θα πρέπει να υπάρχει εκτίμηση της βιωσιμότητας του προβλεπόμενου έργου και υπολογισμός πιθανής αποζημίωσης ως αντισταθμίσματος για την εκπλήρωση υποχρεώσεων παροχής υπηρεσιών Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (Γ.Ο.Σ.) λαμβάνοντας υπόψη το ετήσιο λειτουργικό κόστος και τα ετήσια προσδοκώμενα έσοδα, για 10ετή περίοδο παροχής των υπηρεσιών. Το Παραδοτέο 2 θα έχει χρόνο παράδοσης 90ημερών από την υπογραφή της Σύμβασης με δυνατότητα παράτασης άλλων 30 ημερών.

Παραδοτέο 3: Χάρτη απεικόνισης με τα εξής στοιχεία: α) Ένδειξη των Οικισμών των τεσσάρων πληθυσμιακών κατηγοριών, β) Υφιστάμενες λεωφορειακές γραμμές, γ) Προτεινόμενες λεωφορειακές γραμμές, δ) Περιοχές/Οικισμοί με αύξηση εξυπηρέτησης, ε) Σε ότι αφορά τις δημόσιες τακτικές υπεραστικές οδικές μεταφορές κάθε Περιφερειακής Ενότητας οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης επιβατών και οι προτεινόμενες εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης επιβατών και σε ότι αφορά τις δημόσιες τακτικές αστικές οδικές μεταφορές κάθε Περιφερειακής Ενότητας οι υφιστάμενες στάσεις και οι προτεινόμενες στάσεις επιβατών. Το Παραδοτέο 3 θα έχει χρόνο παράδοσης 150 ημερών από την υπογραφή της Σύμβασης με δυνατότητα παράτασης 30 ημερών.

Κωστής Κριτσιάνης

Πηγή: https://www.karditsalive.net/karditsa/topiki-epikerotita/%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%87%CE%B5%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8D%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers like this: