Τη λειτουργική κερδοφορία του θα ενισχύουν μεταξύ άλλων οι συμβάσεις παραχώρησης της Αττικής Οδού, (σε ετήσια πλέον βάση καθώς εντάχθηκε στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου πέρυσι τον Οκτώβριο), η Εγνατία Οδός, η ενεργειακή μονάδα στην Κομοτηνή και αργότερα οι επενδύσεις του στο νέο αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης και στο ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα με καζίνο στο Ελληνικό.
Η συμμετοχή στα έσοδα και τη λειτουργική κερδοφορία του τομέα Παραχωρήσεων έχει αυξηθεί ήδη και αυτό αποδίδεται στην αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων σε ολόκληρο το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων του Ομίλου το 2024 και στην έναρξη της 25ετούς περιόδου παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Κατά την προηγούμενη χρήση τα έσοδα του Ομίλου και η λειτουργική κερδοφορία (adj.EBITDA ) από συνεχιζόμενες δραστηριότητες διατηρήθηκαν σε επίπεδα αντίστοιχα του 2023 στα 3,25 δισ. (μείωση 0,1%) και 404 εκατ. (μείωση 2%) αντίστοιχα.
Τα έσοδα των παραχωρήσεων ειδικότερα πέρυσι διαμορφώθηκαν σε 337,9 εκατ. αυξημένα κατά 48,5%. Ο τομέας αυτός συνεισφέρει πλέον περίπου το 60% της λειτουργικής κερδοφορίας, συμμετοχή που αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω με την έναρξη και των νέων υπό ανάπτυξη έργων.
Σημειώνεται ότι για το σύνολο του 2024, η κυκλοφορία αυξήθηκε, ετησίως, 5,5% στην Αττική Οδό, 8,7% στη Νέα και Κεντρική Οδό (λόγω και της παράδοσης νέων τμημάτων από τα μέσα του έτους) και 3,3% στην Ολυμπία Οδό.
Λόγω της πώλησης της Τέρνα Ενεργειακή ο Όμιλος ΓΕΚ Τέρνα παρουσίασε το 2024 καθαρά κέρδη 818,3 εκατ. έναντι 147,8 εκατ., ενώ τα κέρδη των μετόχων από συνεχιζόμενες δραστηριότητες – εξαιρουμένων μη λειτουργικών αποτελεσμάτων – διαμορφώθηκαν σε 99,5 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, ο κατασκευαστικός τομέας του Ομίλου κατέγραψε ιστορικό υψηλό στο ανεκτέλεστο το οποίο διαμορφώνεται σε 6,9 δισ. (4,1 δισ. και 2,8 δισ. έργα προς υπογραφή) με το 70% να αφορά ιδιωτικά έργα και έργα ιδίων επενδύσεων.
Στα νέα έργα που εξασφαλίστηκαν, πέραν των έργων ιδίων επενδύσεων και των δημοσίων, περιλαμβάνεται σημαντικός αριθμός ιδιωτικών, όπως το πρώτο στάδιο της επέκτασης του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας, σημαντικός αριθμός εμπορικών ακινήτων υψηλών προδιαγραφών (γραφεία, ξενοδοχεία κ.λπ.), ενεργειακά (φωτοβολταϊκά, δίκτυα φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού) κ.ά.
Στο μεταξύ τον Απρίλιο του 2025, η ΓΕΚ Τέρνα αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος για νέο σιδηροδρομικό έργο ύψους 400 εκατ. στη Ρουμανία, το οποίο δεν έχει ακόμη ενταχθεί στο ανεκτέλεστο, όπως δεν έχει περιληφθεί και ο Βόρειος Οδικός Άξονας (η παραχώρηση) Ηράκλειο – Χανιά.
Ο δανεισμός με αναγωγή (Προσαρμοσμένο καθαρό χρέος της μητρικής εταιρείας) του εν λόγω Ομίλου μειώθηκε στα 152 εκατ. (έναντι 317 εκατ. το 2023).
Το συνολικό προσαρμοσμένο καθαρό χρέος του Ομίλου (περιλαμβάνοντας και τις συμβάσεις project finance – δανεισμός χωρίς αναγωγή) διαμορφώθηκε την 31.12.2024 σε 3.258,5 εκατ. έναντι 1.605,6 εκατ. την 31.12.2023 με την αύξηση να αποδίδεται στην αμοιβή της παραχώρησης για την έναρξη της νέας Αττικής Οδού.
Κατά την ίδια περίοδο τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου (εξαιρουμένων των δεσμευμένων καταθέσεων) διαμορφώθηκαν σε 1.517,4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 853,1 εκατ. ευρώ σε επίπεδο μητρικής.
Οι συνολικές επενδύσεις του Ομίλου (capex) το 2024 ανήλθαν σε 3,5 δισ. και αφορούν τον τομέα των παραχωρήσεων και ειδικότερα την Αττική Οδό, ενώ επικράτησε σε διαγωνισμούς για νέα έργα παραχωρήσεων και ΣΔΙΤ, ύψους 2,5 δισ. ευρώ.
Το διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει στη γενική συνέλευση την αύξηση του μερίσματος χρήσης για το 2024 κατά 60% στα 0,40 ευρώ ανά μετοχή.