«Μέχρι στιγμής η κατάσταση παραμένει στάσιμη με την γέφυρα και το δρόμο να μην έχουν δοθεί σε κυκλοφορία. Έτσι η οδική σύνδεση της Κοινότητάς μας με την Καρδίτσα γίνεται μέσω Καλλιθήρου από έναν δρόμο που δεν είναι σε καλή κατάσταση με συνεχείς και μεγάλες λακκούβες, με μια γέφυρα που επίσης έχει προβληματική εικόνα παρά τις όποιες παρεμβάσεις έγιναν ενώ δέχεται καθημερινά μεγάλες επιβαρύνσεις από φορτηγά με φορτία μεγάλου βάρους λόγω της ύπαρξης λατομείου, αλλά και από αγροτικά μηχανήματα που βρίσκονται σε εξέλιξη. Να σημειωθεί ότι η γέφυρα δεν έχει πτερύγια και φοβόμαστε ότι σε περίπτωση μεγάλης θεομηνίας μπορεί να καταρρεύσει και να αποκοπούμε τελείως.
Σε κάποιες επαφές που είχαμε με κυβερνητικούς βουλευτές την άνοιξη μας είχαν μεταφέρει ενημέρωση από το υπουργείο ότι θα υπήρχαν θετικές εξελίξεις μετά το Πάσχα για το ζήτημα της απαλλοτρίωσης που σύμφωνα με όσα τους είχαν πει είχε ολοκληρωθεί και αναμενόταν να κατατεθούν τα χρήματα στον δικαιούχο για να μπει ο ανάδοχος στο υπολειπόμενο μικρό τμήμα, και να ακολουθήσουν και τα εγκαίνια της γέφυρας, αλλά μέχρι στιγμής αν και μπαίνουμε στο 3ο δεκαήμερο του Ιουνίου δεν είδαμε να ξεκινούν οι εργασίες και η υπομονή όλων μας όπως καταλαβαίνετε έχει εξαντληθεί.»
Σε κάθε περίπτωση όπως μας μετέφεραν και άλλοι κάτοικοι η υπάρχουσα σύνδεση της κοινότητας με την Καρδίτσα μέσω Καλλιθήρου είναι άκρως προβληματική και εγκυμονεί κινδύνους, γι’ αυτό και απαιτείται άμεσα να δοθεί λύση .
Παρακατατέθηκε η αποζημίωση για την απαλλοτρίωση
Σημειώνεται ότι όπως έγραψε προ δύο ημερών το KarditsaLive.Net στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων παρακατατέθηκαν τα ποσά για την αποζημίωση που απαλλοτριώθηκαν για το έργο:
«Αποκατάσταση των ζημιών στις υφιστάμενες οδικές καθώς και σε λοιπές υποδομές στην Περιφέρεια Θεσσαλίας που προκλήθηκαν από τον μεσογειακό κυκλώνα “Ιανός” στις 18 και 19 Σεπτεμβρίου 2020» στις Δ.Ε. Καρδίτσας και Ιτάμου του Δήμου Καρδίτσας της Π.Ε. Καρδίτσας, όπου σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνεται και η αποζημίωση του ιδώτη για την απαλλοτρίωση ακινήτου για το υποέργο «Διασταύρωση με ΕΠ. 0.6. έως Αμπελικό, κατασκευή νέας γέφυρας Ρούσσου-Αμπελικού» πράγμα που σημαίνει ότι ο εργολάβος μπορεί να κατασκευάσει το υπολειπόμενο μικρό τμήμα του συνδετήριου δρόμου ώστε να δοθεί επιτέλους σε κυκλοφορία και η νέα γέφυρα.
Κωστής Κριτσιάνης