Σε πλήρη ετοιμότητα για να βοηθήσει κόσμο που δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί βρίσκεται από σήμερα ο Δήμος Βόλου, στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης.
Από σήμερα τίθεται σε λειτουργία τηλεφωνικό κέντρο, όπου καταγράφονται και εν συνεχεία διανέμονται στην κατά περίπτωση αρμόδια υπηρεσία τα αιτήματα και οι ανάγκες των κατοίκων του Βόλου που ανήκουν στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες, αδυνατούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν και των απόρων και οικονομικά αδύναμων.
Στο Κέντρο Κοινότητας Βόλου λειτουργούν καθημερινά, από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ, σε δύο βάρδιες, δύο τηλεφωνικές γραμμές και συγκεκριμένα οι αριθμοί 2421-353140 και 2421-353158. Οι πολίτες που έχουν ανάγκη μπορούν να ενημερώνουν για το πρόβλημά τους (τρόφιμα, φάρμακα, μετακινήσεις σε δομές Υγείας κλπ) και στη συνέχεια θα εξυπηρετούνται μέσω του δικτύου των κοινωνικών δομών του Δήμου Βόλου («Βοήθεια στο Σπίτι», Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Φαρμακείο, ΚΕΠ Υγείας) που λειτουργούν έστω και με μειωμένο προσωπικό, λόγω έκτακτων συνθηκών και μέτρων, για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από τη διάδοση του ιού covid-19.
Mε ανακοίνωσή του ο Δήμος Βόλου αναφέρει ότι: «Θεωρούμε αυτονόητο ότι οι πολίτες θα πρέπει να σεβαστούν τον αγώνα όλων αυτών των ανθρώπων, που υπό πραγματικά αντίξοες συνθήκες, είναι στην πρώτη γραμμή για να τους εξυπηρετήσουν και να μην απασχολούν τις υπηρεσίες με παράλογα και εξωπραγματικά αιτήματα, παρά μόνο για σοβαρές και έκτακτες περιπτώσεις ανάγκης. Να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι υπάρχουν εκατοντάδες συμπολιτών μας με πραγματικές ανάγκες, τους οποίους οφείλουμε να προστατεύσουμε, ιδιαίτερα σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο».