Δ. Παπαστεργίου: Eπιταχύνονται οι διαδικασίες έκδοσης ασφαλιστικής ενημερότητας, για τους Δήμους
28 Σεπτεμβρίου 2021
Απλοποιείται η διαδικασία κλάδευσης, υλοτομίας και απομάκρυνσης δένδρων από εκτάσεις μη δασικού χαρακτήρα
28 Σεπτεμβρίου 2021

Aλλάζει όψη η παλαιά εθνική οδός Λάρισας – Θεσσαλονίκης – Τι προβλέπει η μελέτη

Ξεκινά η μελέτη που οδηγεί στη βελτίωση του οδικού τμήματος από τον ισόπεδο κόμβο Συκουρίου έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης στην παλιά εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε τη σύμβαση της μελέτης προϋπολογισμό 901.006 ευρώ που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας.

Ο νέος οδικός άξονας προβλέπεται να έχει συνολικό μήκος 8 χλμ., δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωρισμένης κυκλοφορίας, παράπλευρο δίκτυο και δυο κυκλικούς κόμβους προς Κουλούρι και Γυρτώνη.

«Σε συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας υπογράφουμε σήμερα τη μελέτη που οδηγεί στη βελτίωση του δρόμου από τον Ι/Κ κόμβο Συκουρίου έως Α/Κ Γυρτώνης που αποτελεί εναλλακτική διαδρομή του αυτοκινητόδρομου της ΠΑΘΕ-Τεμπών» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.

«Η ευθύνη για τη συντήρηση του οδοστρώματος και του φωτισμού της οδού ανήκει στον Δήμο. Είναι ένας δρόμος που χαρακτηρίζεται από μεγάλο φόρτο καθώς εξυπηρετεί της μετακινήσεις των κατοίκων της Λάρισας αλλά και βαρέων οχημάτων με κατεύθυνση από και προς Αθήνα/Θεσσαλονίκη.

Στην περιοχή δραστηριοποιούνται πολλές επιχειρήσεις εμπορικού και βιοτεχνικού χαρακτήρα με πρόσβαση στην υφιστάμενη οδό, γεγονός που επιβάλλει την κατασκευή ασφαλούς παράπλευρης οδού. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι πρώτη Περιφέρεια στη χώρα σε μελέτες, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη και ολοκληρώνονται το επόμενο διάστημα περίπου 30 μελέτες» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Τί προβλέπει η μελέτη

Η «Μελέτη βελτίωσης της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης από Ι/Κ Συκουρίου έως Α/Κ Γυρτώνης», οδηγεί σε νέο οδικό άξονα με σκοπό τη βελτίωση της παλιάς εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης ώστε η διέλευση των διερχομένων οχημάτων, και κυρίως των βαρέων οχημάτων να γίνεται με περισσότερη ασφάλεια.

Ο νέος άξονας, θα έχει συνολικό μήκος 8 χλμ.

Πρόκειται για τη μελέτη:

  • κύριας αρτηρίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωρισμένης κυκλοφορίας,
  • παράπλευρου δικτύου,
  • την ανακατασκευή του ισόπεδου σηματοδοτούμενου κόμβου προς Κουλούρι σε κυκλικό και ενός επιπλέον κυκλικού κόμβου προς Α/Κ Γυρτώνη.

Comments are closed.

Αρέσει σε %d bloggers: