Ο πιο εμβληματικός κατασκευαστής αυτοκινήτων στη Βρετανία, ανακηρύχθηκε η Bentley Motors, σύμφωνα με τη μακροβιότερη εταιρεία ερευνών εταιρικής φήμης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα τελευταία πέντε χρόνια, αυτή ήταν η τρίτη πρώτη θέση της Bentley, αντικατοπτρίζοντας την εξαιρετική γκάμα αυτοκινήτων της πολυτελούς μάρκας, την επιχειρηματική της επιτυχία καθώς και τη στρατηγική Beyond100 για το μέλλον.
Περισσότερα από 30 χρόνια μετρά η ετήσια μελέτη «Most Admired Companies» και επιβραβεύει τις καλύτερες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα. Η Bentley κατέκτησε την πρώτη θέση στην εκτεταμένη μελέτη 250 κορυφαίων βρετανικών επιχειρήσεων σε 25 τομείς. Τα στελέχη του κλάδου κλήθηκαν να ψηφίσουν ανάμεσα σε 13 βασικά κριτήρια και η Bentley κατέλαβε την 1η θέση σε 8 από αυτές τις 13 κατηγορίες.
Ειδικότερα, η υπεροχή της Bentley στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, την ποιότητα της διοίκησης, την οικονομική ευρωστία, την ικανότητα καινοτομίας, τις μακροπρόθεσμες δυνατότητες, την ικανότητα προσέλκυσης και διατήρησης ταλέντων και την ανταγωνιστικότητα αναδείχθηκαν σε αυτή την απόλυτη αξιολόγηση της εταιρικής φήμης ως οι κορυφαίες στον κλάδο.
Σημειώνεται πως αυτή η διάκριση αποτελεί μια ακόμη απόδειξη ότι η Bentley συνεχίζει να θέτει νέα σημεία αναφοράς για την επιτυχία μέσω της στρατηγικής Beyond100. Αυτός ο φιλόδοξος στόχος, όπως τονίζεται αρμοδίως, ωθεί την Bentley προς ένα μέλλον που ορίζεται από τη βιώσιμη πολυτέλεια, καθώς η βρετανική μάρκα πλησιάζει περισσότερο στο στόχο της να έχει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρίες μέχρι το 2030.
Η μελέτη «Most Admired Companies» της Βρετανίας δημιουργήθηκε από τον καθηγητή Mike Brown, μέλος του αναγνωρισμένου Leeds Business School. Είναι η μακροβιότερη έρευνα της χώρας για την εταιρική φήμη, με στοιχεία που χρονολογούνται από το 1990. Χρησιμοποιώντας απαντήσεις από εκπροσώπους διοικητικών συμβουλίων, αναλυτές και σχολιαστές, η μελέτη αποτελεί μια αξιολόγηση της εταιρικής φήμης από στελέχη του κλάδου, όπως την εκτιμούν οι πιο στενοί επικριτές μιας εταιρείας, οι ανταγωνιστές της και οι οικονομικοί παράγοντες. Οι ειδικοί στην εταιρική φήμη, Echo Research, διαχειρίζονται τη μελέτη, παίρνοντας συνεντεύξεις από τα ανώτατα στελέχη που συμμετέχουν μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου.