Δέκα Ελληνίδες και Έλληνες περιλαμβάνονται στη λίστα του Forbes με τους δισεκατομμυριούχος σε όλο τον πλανήτη για το 2024.
Στην ηλεκτρονική έκδοση του αμερικανικού περιοδικού με τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, το πρώτο ελληνικό όνομα που συναντά κάποιος είναι αυτό της Μαρίας Αγγελικούση, η οποία είναι στη θέση 432 της γενικής κατάταξης με περιουσία που υπολογίζεται στα 6,4 δισ. δολάρια.
ΗΜαρία Αγγελικούση είναι εφοπλίστρια και διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου Αγγελικούση, κόρη του Γιάννη Αγγελικούση, σπούδασε ιατρική στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και εργάστηκε στο Εθνικό Σύστημα Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου. Το 2008 άρχισε η ενασχόλησή της με τη ναυτιλιακή της οικογένειάς της και το 2021, μετά τον θάνατο του πατέρα της, ανέλαβε τα ηνία του Ομίλου. Το 2023 παρέλαβε το βραβείο της Lloyd’s για το «πλοίο της χρονιάς» για το υπερδεξαμενόπλοιο VLCC διπλού καυσίμου «Antonis I. Angelicoussis».
Στη δεκάδα των πλουσιότερων Ελλήνων στον κόσμο ανήκουν:
Ο Αριστοτέλης Μυστακίδης, έμπορος μετάλλων που γεννήθηκε στη Ρώμη και έχει ελληνική και βρετανική ιθαγένεια, με περιουσία που ανέρχεται σε 3,3 δισ. δολάρια σύμφωνα με το Forbes και είναι ο δεύτερος πλουσιότερος Έλληνας. Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη και σπούδασε στη Σχολή Οικονομικών του Λονδίνου.
Ο Φίλιππος Νιάρχος, Έλληνας εφοπλιστής, επιχειρηματίας και συλλέκτης έργων τέχνης με περιουσία 2,8 δισ. δολάρια. Είναι το πρώτο από τα τρία παιδιά του εφοπλιστή Σταύρου Νιάρχου και της Ευγενίας Λιβανού. Είναι διάσημος συλλέκτης έργων τέχνης, ενασχόληση που αποτελεί και μία από τις βασικές πηγές εσόδων. Στην κατοχή του βρίσκονται σπουδαίοι πίνακες που κληρονόμησε από τον πατέρα. Σύμφωνα με το Forbes, η συλλογή αυτή αγοράστηκε το 1957 έναντι 3 εκατ. δολαρίων από τον ηθοποιό Έντουαρντ Ρόμπινσον.
Ο Γιώργος Προκοπίου, εφοπλιστής και ιδρυτής των εταιρειών Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas. Γεννήθηκε στις 8 Ιουνίου 1946 στην Αθήνα και οι δύο γονείς του ήταν πρόσφυγες: ο πατέρας του από τη Σμύρνη και η μητέρα του από την Οδησσό. Ο Προκοπίου αγόρασε το πρώτο του πλοίο το 1971, το δεξαμενόπλοιο Πενσυλβάνια. Τον Μάρτιο του 2015 η περιουσία του έφτανε τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια και οι εταιρείες του κατείχαν 89 πλοία, σύμφωνα με το Bloomberg.
Ο Κωνσταντίνος Μαρτίνος, ιδιοκτήτης της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας Thenamaris, η οποία διαθέτει στόλο 89 τάνκερ, πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πλοία μεταφοράς LNG. Συνίδρυσε την εταιρεία το 1972 με τη μητέρα του και τα δύο αδέρφια του. Συνολικά, ο Κωνσταντίνος και τα αδέρφια του κατέχουν τον μεγαλύτερο ναυτιλιακό στόλο στην Ελλάδα, τη μεγαλύτερη πλοιοκτήτρια χώρα στον κόσμο.
Ο Σπύρος Λάτσης, τραπεζίτης, εφοπλιστής και μεγιστάνας της πετρελαιαγοράς. Ελέγχει έναν από τους μεγαλύτερους πολυεθνικούς ιδιωτικούς τραπεζικούς ομίλους στην Ελβετία (EFG Group). Είναι μεγαλομέτοχος των Ελληνικών Πετρελαίων, ενός εκ των κορυφαίων ομίλων στον τομέα της ενέργειας και των πετρελαιοειδών της Ανατολικής Ευρώπης. Γεννήθηκε στην Αθήνα στη 1 Ιανουαρίου 1946 και είναι γιος του εφοπλιστή Γιάννη Λάτση και της Εριέττας Τσουκαλά. Σπούδασε στη Σχολή Οικονομικών του Λονδίνου και στη συνέχεια ανέλαβε τα ηνία των επιχειρήσεων της οικογένειας Λάτση.
Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ίδρυσε τη Motor Oil Hellas, μια εταιρεία πετρελαιοειδών με έδρα την Ελλάδα, μαζί με τον αείμνηστο αδελφό του το 1970, που εισήχθη στο χρηματιστήριο της Αθήνας τον Αύγουστο του 2001. Ο Βαρδινογιάννης φέρεται να είναι και ιδιοκτήτης της Vegas Oil and Gas στην Αίγυπτο. Εκτός από τη Motor Oil, η οικογένεια επενδύει επίσης σε ναυτιλιακές, χρηματοοικονομικές και ποδοσφαιρικές ομάδες, σύμφωνα με το Forbes. Γεννήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου 1933 στην Επισκοπή Ρεθύμνου και είναι γιος του Ιωάννη Βαρδινογιάννη και της Χρυσής Θεοδωρουλάκη.
Η Μαριάννα Λάτση, η οποία κληρονόμησε την περιουσία του αείμνηστου πατέρα της, Έλληνα μεγιστάνα της ναυτιλίας Γιάννη Σ. Λάτση μαζί με τα αδέρφια της, Γιάννη και Μαργαρίτα. Τα αδέρφια χώρισαν την οικογενειακή περιουσία το 2019, με τη Μαριάννα να αναλαμβάνει τη ναυτιλιακή εταιρεία Latsco και να αποχωρεί από τον τραπεζικό κλάδο και τον κλάδο ακινήτων. Έκτοτε έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις στον ελληνικό όμιλο ΓΕΚ Τέρνα και στην εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Dimand, ενώ εξακολουθεί να κατέχει μετοχές στην πετρελαϊκή εταιρεία Helleniq Energy και στο ναυπηγείο TALOS μαζί με τα αδέρφια της.
Ο Ανδρέας Μαρτίνος, ιδιοκτήτης της ελληνικής ναυτιλιακής Minerva Marine, η οποία διαθέτει στόλο 71 τάνκερ, ξηρού φορτίου και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ίδρυσε την εταιρεία το 1998, αφού αποχώρησε από την οικογενειακή ναυτιλιακή εταιρεία Thenamaris, την οποία είχε ιδρύσει μαζί με τη μητέρα του και τα δύο αδέρφια του το 1972.
Ο Αθανάσιος Μαρτίνος, ιδιοκτήτης της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας Eastern Mediterranean Maritime, η οποία διαθέτει στόλο 78 τάνκερ, πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Είναι επίσης ιδιοκτήτης μιας κυπριακής εταιρείας επενδύσεων σε real estate, η οποία κατέχει γραφεία και ακίνητα λιανικής στο Λονδίνο και τη Γενεύη.