Στην δεύτερη τελετή απονομής των Digital Finance Awards, η Goodfairy, η πρώτη κοινωνική startup της ασφαλιστικής αγοράς, διακρίθηκε με το Platinum Award για τον πυλώνα Digital Insurance.
Στην ίδια απονομή νωρίτερα, η Goodfairy βραβεύτηκε επίσης και με Gold Award, στην κατηγορία Best Green / ESG Initiative or product, μια υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από την κριτική επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στον Πυλώνα Digital Insurance.
Σημειώνεται ότι τα συγκεκριμένα βραβεία απευθύνονται σε μεγάλους οργανισμούς, όπως συστημικές τράπεζες, μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες και γενικότερα εταιρείες με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ τζίρο και διεθνή παρουσία και όχι σε startup εταιρείες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα.
Ωστόσο, η Goodfairy κατάφερε να διακριθεί χάρη στο καινοτόμο επιχειρηματικό της μοντέλο, το οποίο έχει ως σκοπό, σύμφωνα με την εταιρεία, να μετατρέψει μια απλή πλατφόρμα πολυτιμολόγησης ασφαλιστικών προϊόντων, στη μεγαλύτερη πλατφόρμα δωρεάς της χώρας.
Όπως διατείνεται η εταιρεία, ασφαλίζοντας κάποιος το αυτοκίνητό του μέσω της Goodfairy, ενισχύει οικονομικά, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής του, με μια δωρεά που θα κάνει η Goodfairy για λογαριασμό του.
Η δωρεά, το ύψος της οποίας ισούται με το 50% την προμήθειας που λαμβάνει η Goodfairy από τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες, πραγματοποιείται δίχως καμία επιπλέον επιβάρυνση του ασφαλισμένου, ενώ επαναλαμβάνεται σε κάθε ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Στόχος της Goodfairy είναι να δημιουργήσει ένα σημαντικό και επαναλαμβανόμενο εισόδημα για τους φορείς της κοινωνικής οικονομίας (ΑΜΚΕ, σωματεία και συλλόγους).
Για το 2022, το μέσο ποσό δωρεάς ανά ασφαλισμένο, διαμορφώθηκε στα 27 ευρώ, όταν για παράδειγμα, το μέσο ποσό δωρεάς στο GoFundMe στις ΗΠΑ, ήταν 15 δολάρια.
Ο συνιδρυτής της Goodfairy, Γιώργος Κασκαρέλης, ανέφερε κατά την διάρκεια παραλαβής των βραβείων:
«Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή για το θάρρος της, να βραβεύσει μια κοινωνική startup, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Αυτή η τιμή, ενισχύει ακόμη περισσότερο την αποφασιστικότητά μας, να πετύχουμε τους στόχους μας. Δηλώνουμε από τώρα ραντεβού για του χρόνου, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα σημαντικό και επαναλαμβανόμενο έσοδο για τους φορείς της κοινωνικής οικονομίας».