Καρδίτσα: “Κάηκαν” τα πεπόνια και τα καρπούζια από τον καύσωνα
5 Ιουλίου 2021
Δημόσια διαβούλευση για το νέο πλαίσιο προσχολικής αγωγής παιδιών 0-4 ετών
5 Ιουλίου 2021

ΟΣΕ: Σύνδεση των ΒΙΠΕ με λιμάνι και Νέα Αγχίαλο

Για το έργο της ανάταξης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, με ιδιαίτερη αναφορά στη Θεσσαλία, μίλησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας, στο 4ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Κατά την ομιλία του ο επικεφαλής της κρατικής εταιρείας στάθηκε και στα μεγάλα έργα που σχεδιάζει ο οργανισμός στην περιοχή μας, τονίζοντας ότι ο ΟΣΕ στοχεύει ήδη στην ευρύτερη ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στην Ανατολική Θεσσαλία, και συγκεκριμένα στους νομούς Μαγνησίας και Λάρισας, που σχετίζεται με τη σύνδεση των δύο ΒΙΠΕ του Βόλου, της ΒΙΠΕ Λάρισας, του λιμένα Βόλου και του αεροδρομίου της Αγχιάλου.

Το σημαντικό αυτό σχέδιο, περιλαμβάνει και τη σύνδεση με το μεγάλο εμπορευματικό κέντρο που θα δημιουργηθεί στο Συκούριο της Λάρισας, στη θέση της παλιάς Βιομηχανίας Ζάχαρης, τον σχεδιασμό του οποίου είχε αποκαλύψει το thessaliaeconomy.gr.

Ο κ. Πατέρας αναφέρθηκε στο συνολικό φυσικό αντικείμενο και τον σχεδιασμό της χρηματοδότησης του έργου, το οποίο θα είναι 10ετούς διάρκειας και θα συνδυάζει πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ιδιωτικούς πόρους και ίσως πόρους από Structural Funds της ΕΕ.

«Σε ό,τι αφορά στην συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, σχεδιάζεται και μελετάται ένα εξαιρετικά κρίσιμο για τον Οργανισμό και τον σιδηρόδρομο γενικότερα, δεκαετές έργο, με συγχρηματοδότηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και ιδιωτικών κεφαλαίων, με σκοπό την μεθοδευμένη αντιμετώπιση των προβλημάτων του δικτύου και την αναβάθμιση της αξιοπιστίας του.

Το έργο αυτό, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, έχει σύνθετες χρηματοδοτικά και λειτουργικά απαιτήσεις και ο Οργανισμός εργάζεται για την ωρίμανσή του», τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

Ο κ. Πατέρας ανέφερε ότι ο Οργανισμός έχει θέσει σε εφαρμογή ένα πλάνο σύνδεσης όλων των, περί του σιδηροδρόμου, δραστηριοτήτων και των stakeholders που συνδυαστικά μπορούν να λειτουργήσουν ως «μοχλός εκτίναξης» του μεταφορικού εμπορικού έργου.

Συγκεκριμένα, αυτό της σύνδεσης του σιδηροδρόμου με την εφοδιαστική, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και τα βόρεια σύνορα της χώρας.

Comments are closed.

Αρέσει σε %d bloggers: