17 τροχαία με δύο νεκρούς τον Ιούνιο στην Θεσσαλία
6 July 2020
Θετικό κρούσμα κορωνοϊού σε 24χρονο από την Καρδίτσα
6 July 2020

Έτοιμος ο κυκλικός κόμβος στην είσοδο των Φαρσάλων

Ολοκληρώνεται και παραδίνεται σε κυκλοφορία τις επόμενες ημέρες ο κυκλικός κόμβος που κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην είσοδο της πόλης των Φαρσάλων.
Το έργο που αλλάζει την εικόνα και την κυκλοφοριακή ροή στη συμβολή του περιφερειακού δακτυλίου των Φαρσάλων με την εθνική οδό Λάρισας – Λαμίας, στο ύψος του Δημοτικού Σταδίου, επισκέφτηκε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, αφού νωρίτερα έδωσε σε κυκλοφορία το πλήρως ανακατασκευασμένο τμήμα του δρόμου σε μήκος 6 περίπου χλμ. από το ύψος των Χαλκιάδων μέχρι τη διασταύρωση με την παλιά σιδηροδρομική γραμμή.
«Οι κυκλικοί κόμβοι που μελετά, χρηματοδοτεί και κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας αναβαθμίζουν το αστικό περιβάλλον και ενισχύουν την οδική ασφάλεια. Αλλάζει η εικόνα στην είσοδο των Φαρσάλων.
Η αυτορρύθμιση έχει αποδειχθεί ότι οδηγεί σε καλύτερη, πιο ομαλή κυκλοφοριακή ροή. Παράλληλα οι κυκλικοί κόμβοι φέρνουν περιβαλλοντική ελάφρυνση μειώνοντας στο ελάχιστο τις εκπομπές καυσαερίων και τον κυκλοφοριακό θόρυβο» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
«Ο κυκλικός κόμβος στην είσοδο των Φαρσάλων είναι επιπλέον έργο αντιπλημμυρικό, αφού καθαρίσαμε το ρέμα που περνούσε έξω από την πόλη και έχουμε προβλέψει, στο νέο δρόμο να δώσουμε υπόγεια διέξοδο στα νερά.
Το έργο ηλεκτροφωτίζεται σε όλο το μήκος του και με το παράπλευρο οδικό δίκτυο που κατασκευάσαμε, τακτοποιούνται οι παράπλευρες ιδιοκτησίες, αποκτώντας πλέον ασφαλή πρόσβαση στην οδό» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 3.500.000 ευρώ, χρηματοδοτείται το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας
και περιλαμβάνει δεύτερο κυκλικό κόμβο στην Λάρισα, στη διασταύρωση του περιφερειακού δακτυλίου με την οδό Φαρσάλων, όπου τα έργα εξελίσσονται.
Στοιχεία έργου
Η διαμόρφωση του κυκλικού κόμβου στην είσοδο της πόλης των Φαρσάλων αποτελείται από:

  • Την κεντρική νησίδα (συνολικής διαμέτρου d=22.00m), που είναι η διαμορφωμένη περιοχή στο κέντρο του κυκλικού κόμβου, γύρω από την οποία γίνεται η κυκλοφορία.
  • Το βατό κράσπεδο (apron area) συνολικού πλάτους μετά των κρασπεδόρειθρων 2,50μ.
  • Το πλάτος του κυκλικού δακτυλίου Wκ. Το κυκλικό οδόστρωμα έχει πλάτος b=10,0m όπως προκύπτει βάσει των γερμανικών κανονισμών και περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας από 5,00μ έκαστη.
  • Την εξωτερική διάμετρο του εγγεγραμμένου κύκλου. Έχει τιμή D=48.00m. Μετράται από το εξωτερικό άκρο του κυκλικού κόμβου και αποτελεί το απαραίτητο μέτρο για να περιγραφεί το μέγεθος του κυκλικού κόμβου.
  • Η αποχέτευση των ομβρίων από το κατάστρωμα της οδού γίνεται με ελεύθερη ροή στο έρεισμά της και κατόπιν στους υφιστάμενους αποδέκτες παραπλεύρως της οδού.
    Προβλέπεται η τοποθέτηση οριζόντιας και κατακόρυφης μόνιμης σήμανσης και στηθαίων ασφαλείας. Στο έργο θα γίνει εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού σε όλο το μήκος του, με φωτιστικά σώματα τελευταίας τεχνολογίας τύπου LED.

Comments are closed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers like this: