«Tomorrow is Smart» δήλωσαν περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι συμμετείχαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του δικτύου.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το 2023 αποδείχτηκε μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Οι συνεργάτες του δικτύου έκαναν μια αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2024, θέτοντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο. Οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον κλάδο του retail και η χρήση των έξυπνων συσκευών ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.
«Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Με ξεκάθαρη στρατηγική και πλάνο, με νέα προϊόντα, αναβαθμισμένα καταστήματα, άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Και το 2024, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην άριστη εμπειρία του πελάτη, με καινοτόμες λύσεις και ακόμα καλύτερες υπηρεσίες», τόνισε στο συνέδριο ο Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Η επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενισχύθηκε σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τους 13,5 εκατ. πελάτες, ο τζίρος των προϊόντων αυξήθηκε σημαντικά, ενώ η αλυσίδα πέτυχε και όλους τους στόχους της στις telco υπηρεσίες. Εξαιρετικές ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις σταθερής, ιδίως στο Fiber To The Home, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Αύξηση σημειώθηκε και στην κινητή, κυρίως από τις φορητότητες, ενώ στις συνδέσεις Cosmote TV ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών. Ανοδική ήταν η χρονιά και για τις εταιρικές συνδέσεις.
Στα κινητά ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε σταθερά Νο1, ενώ υψηλό ήταν το μερίδιο αγοράς και στα αξεσουάρ, τα smartwatches, τα gadgets και τις τηλεοράσεις. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), ενώ μεγάλη απήχηση είχαν στους καταναλωτές, για μια ακόμη χρονιά, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως το G Click & Collect, η ασφάλεια και η επέκταση εγγυήσεων συσκευής (G Warranty Plus), το G Tattoo και το G Photoprint.
Με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το 2024 θα δώσει, όπως τονίζει, έμφαση στην εμπειρία των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων. Θα συνεχίσει να ενισχύει τα καταστήματά του με νέα G Prime καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με νέες προϊοντικές κατηγορίες όπως το Smart Home και οι οικιακές μικροσυσκευές, με περισσότερα digital στοιχεία, αλλά και με βελτιωμένο e-shop.
Το 2024 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα εστιάσει στις δυνατότητες που δίνουν οι έξυπνες συσκευές στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Συσκευές που μπορούν να ελέγχουν εξ αποστάσεως μέσα από το smartphone ή το tablet τους, απολαμβάνοντας περισσότερη άνεση, ασφάλεια και εξοικονόμηση ενέργειας. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ οι καταναλωτές θα βρουν μια μεγάλη γκάμα smart προϊόντων, από κορυφαία brands, οι Tech Experts, οι σύμβουλοι τεχνολογίας, θα τους βοηθήσουν να επιλέξουν τις κατάλληλες συσκευές, ενώ εξειδικευμένοι τεχνικοί της COSMOTE θα αναλάβουν την μελέτη του χώρου, την εγκατάσταση, αλλά και τη συνδεσιμότητα των συσκευών στο έξυπνο σπίτι.
«Η Smart Εποχή έχει ήδη ξεκινήσει. Διατηρώντας τα μερίδια αγοράς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη διαθέτουμε, στόχος μας είναι να κάνουμε άνοιγμα σε νέες κατηγορίες που θα μας δώσουν περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια», τόνισε ο Κώστας Βούζας, διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ.
Για την ανάγκη να παραμείνει ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ πρωτοπόρος, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες αιχμής, προς όφελος των πελατών και των ανθρώπων του, μίλησε στο συνέδριο ο πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ εξήρε τη συμβολή των καταστημάτων του δικτύου στις επιδόσεις του Ομίλου.
Τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, την εμπορική πολιτική, αλλά και τη στρατηγική για το 2024, παρουσίασαν στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ οι Πέτρος Παπαγγέλης, διευθυντής δικτύου καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, και Γιάννης Γαλανάκης, διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ.