Μεταξύ 600 και 700 εκατ. ευρώ αναµένεται να κινηθούν τα αποτελέσµατα των συστηµικών τραπεζών το δ’ τρίµηνο του 2022, όπου κατά βάση θα προέρχονται από τους τόκους. Η σηµαντική αύξηση του euribor διαµορφώνει µια νέα κατάσταση σε ό,τι αφορά τους τόκους. Ωστόσο, φρενάρει τα νέα δάνεια και µαζί τους και τις προµήθειες.
Νωρίτερα από κάθε άλλη φορά έφτασε η πρώτη διεθνής πτήση για τη φετινή σεζόν στον Αερολιµένα Καλαµάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος», προερχόµενη από το Μόναχο. Η άφιξη της πτήσης σηµατοδοτεί την έναρξη της φετινής τουριστικής περιόδου στην περιοχή, κάτι που χαροποιεί όλους τους εµπλεκόµενους µε την τουριστική αγορά. Στους πρώτους 110 τουρίστες, που καλωσόρισαν εκπρόσωποι φορέων, προσφέρθηκαν κεράσµατα µε µεσσηνιακά προϊόντα. Σύµφωνα µε τον µέχρι τώρα προγραµµατισµό των πτήσεων, 20 αεροπορικές εταιρείες θα συνδέσουν φέτος την Καλαµάτα -δήµαρχος της πόλης ο εικονιζόµενος, Θανάσης Βασιλόπουλος- µε 22 ευρωπαϊκές πόλεις και το Τελ Αβίβ. Υπενθυµίζουµε ότι από τις 19 Μαΐου η µεσσηνιακή πρωτεύουσα θα συνδεθεί αεροπορικώς και µε την Αθήνα, ενώ µέχρι να αναδειχθεί ανάδοχος για τη Θεσσαλονίκη θα συνεχιστούν οι πτήσεις της Olympic Air.
Ετοιµαστείτε για πολλές εκδόσεις εταιρικών οµολόγων µόλις η χώρα αποκτήσει την επενδυτική βαθµίδα τόσο από την πλευρά των τραπεζών (MREL) όσο και από τις µεγάλες εταιρείες.
Είναι χαρακτηριστική η τάση διεθνώς οι επενδυτές να αγοράζουν χωρίς αύριο τα εταιρικά οµόλογα υψηλής ποιότητας, καθώς οι αποδόσεις τους είναι σηµαντικές και ο κίνδυνος περιορισµένος.
Θέλουν και σκοπεύουν να αποκτήσουν τραµ και προαστιακό στην Κρήτη. Αυτό φαίνεται και από το ότι στο τεχνικό πρόγραµµα του ∆ήµου Ηρακλείου (δήµαρχος ο Βασίλης Λαµπρινός), ύψους 27,8 εκατ. ευρώ, περιλαµβάνεται και η πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική για την εγκατάσταση-λειτουργία µέσων σταθερής τροχιάς (Προαστιακού σιδηρόδροµου και τραµ), µε βλέµµα στραµµένο και στη µελλοντική λειτουργία του νέου αεροδροµίου στο Καστέλι Πεδιάδας. Επιτροπή που έχει συσταθεί για αυτόν τον λόγο έχει ζητήσει από τα ∆ηµοτικά Συµβούλια της Βόρειας Κρήτης και από το Περιφερειακό Συµβούλιο να εκφράσουν πολιτικά τη στήριξή τους για τη δροµολόγηση τρένου στην Κρήτη, ώστε -όπως σηµειώνεται µε νόηµα- να µην κινδυνεύσει το νησί να χάσει το… τρένο των µεταφορών της νέας εποχής. Το συνολικό ύψος του νέου Τεχνικού Προγράµµατος του ∆ήµου Ηρακλείου διαµορφώθηκε στο ποσό των 27.822.656,60 ευρώ.
Πηγή: https://www.naftemporiki.gr/finance/economy/1441657/einai-alitheia-17/