Συνέντευξη στην εκπομπή «120 Markets» του Naftemporiki TV με τον Ανέστη Ντόκα, παραχώρησε η Βίκυ Γούλου, CEO της Grapevine Digital. Ξεκινώντας από την περιγραφή της εταιρείας η κ. Γούλου ανέφερε ότι «η Grapevine Digital είναι ένας ψηφιακός αμπελώνας νέων ιδεών νέων ανθρώπων. Ασχολούμαστε με την τεχνολογία στο χώρο του ψηφιακού μετασχηματισμού για επιχειρήσεις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους. Ψηφιοποιούμε και αυτοματοποιούμε οποιαδήποτε επιχειρησιακή διαδικασία, μεταφέρουμε χειροκίνητες και εμπειρικά εκτελεσμένες διαδικασίες στον ψηφιακό κόσμο. Η εταιρεία ιδρύθηκε εν μέσω της πανδημίας το 2020, ήταν η επιταγή της εποχής τέτοια. Οι επιχειρήσεις ένιωσαν έντονα την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού. Εμείς λοιπόν ψηφιοποιούμε τις διαδικασίες, τις τρέχουμε με αυτόματο τρόπο, κρατώντας συνεχώς δεδομένα και δίνουμε τη δυνατότητα στους managers visibility του πως τρέχουν οι διαδικασίες, που μπορεί να έχουν κολλήσει, να μπορούν να παρέμβουν να τις βελτιστοποιήσουν και με αυτό τον τρόπο μειώνουμε τα λειτουργικά κόστη και αυξάνουμε την παραγωγικότητα των εταιρειών. Από το 2013, εγώ και οι 25 συνεργάτες μου δραστηριοποιούμαστε στον χώρο των start-ups και είχαμε επαφή με την αγορά και ο λόγος που επιλέξαμε να φτιάξουμε το “PROFICY” είναι γιατί βλέπαμε την ανάγκη στις επιχειρήσεις. Οι προκλήσεις της εποχής είναι τεράστιες. Οι επιχειρήσεις έχουν αλλάξει αλλιώς λειτουργούσαν πριν από κάποια χρόνια, αλλιώς λειτουργούν σήμερα και δε μπορούμε να φανταστούμε πως θα λειτουργούν σε 20 χρόνια από τώρα. Τα πράγματα έχουν αλλάξει, τα πάντα πρέπει να μετριούνται, για να μπορείς να μετρήσεις πρέπει να καταγράψεις και ο τρόπος για να καταγράψεις είναι πλέον ψηφιακός».
Για την τεχνητή νοημοσύνη η κα. Γούλου ανέφερε ότι είναι στην αρχή ακόμα δεν πρέπει να τη βλέπουμε ως απειλή, αλλά να το βλέπουμε ως ένα κομμάτι που να μπορούμε να συνεργαστούμε για να γίνουμε πιο αποδοτικοί, πιο παραγωγικοί για να μάθουμε περισσότερα πράγματα.
Τέλος αναφορικά με το μέλλον της εταιρείας η κα. Γούλου ανέφερε ότι «το 2023 είναι σημαντική χρονιά για μας γιατί καταφέραμε να διεισδύσουμε στην ελληνική αγορά μετά και το λανσάρισμα του προϊόντος μας «PROFICY». Επόμενος στόχος μας είναι οι αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής. Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που συναντούν είναι η εύρεση του κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού ως αποτέλεσμα και του «brain drain».