Τοποθετήσεις έγιναν και από τους κ.κ. Απ. Κηρύκο, Ευρ. Παπουτσή, Κων Παπαδοπουλο, Πετ. Παπαδάκο και Απ. Μπράχος, ενώ αναμένεται να υπάρξει και συνέχεια στη συζήτηση για την έκθεση όταν θα σταλούν από την Hellexpo όλα τα στοιχεία.
Τι δήλωσαν οι εκθέτες
Όσον αφορά τα συμπεράσματα των εκθετών πάντα σύμφωνα με τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν μεταξύ άλλων προέκυψαν τα εξής: Όσον αφορά τον προσανατολισμό της επιχείρησης Το 61% είχε ως βασικό στόχο την εσωτερική αγορά, το 36% εστιάζει τόσο στις αγορές του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού και μόλις το 3% ενδιαφέρεται αποκελιστικά για τις αγορές εξωτερικού
Ο στόχος της συμμετοχής τους ήταν κυρίως η διαφήμιση προβολή και δικτύωση της επιχείρησης κατά 90,9%, κατά δεύτερον η επαφή με υφιστάμενους κατά 36, 4%, ενώ ακολούθησε η εύρεση νέων πελατών από την Ελλαδα 24,2 και οι πωλήσεις λιανικής και χονδρικής με 15,2 % η κάθε κατηγορία.
Το 38,7% των εκθετών ενημερώθηκε για την έκθεση από τους τοπικούς φορείς, το 38,7% από επικοινωνία με στέλεχος του διοργανωτή, το 22,6% από ηλεκτρονικό υλικό του διοργανωτή, το 19,4 % από το internet και τα social media, το 6,7% με προσωπική επαφή και επίσκεψη στελέχους, το 3,2 % από ραδιόφωνα και τηλεόραση, ενώ κανένας δεν ενημερώθηκε από εφημερίδες και περιοδικά.
Ο βαθμός ικανοποίησης από υπηρεσίες της έκθεσης ήταν ανά υπηρεσία:
Για την καθαριότητα το 78,8 δήλωσε πολύ ικανοποιημένο, το 18,2% μέτρια ικανοποιημένο ενώ το 3% δυσαρεστημένο
Για το πάρκιγκ το 48,5 % δήλωσε ικανοποιημένο , το 24,2 % μέτρια ικανοποιημένο και το 27,3% δυσαρεστημένο
Για τις τεχνικές παροχές και τα extras το 75,8% ήταν ικανοποιημένοι, σε ποσοστό 21,2 % μέτρια ικανοποιημένοι και σε ποσοστό 3% δυσαρεστημένοι
Για τα σταντ και τη λειτουργικότητα του χώρου το 90,9 % ήταν ικανοποημένοι και το 9,1% δήλωσε μέτρια ικανοποίηση
Αξιολογώντας την επισκεψιμότητα της έκθεσης που σύμφωνα με τα στοιχεία έφτασε τα 11.237 άτομα, το 54,5% αξιολογεί την ποιοτική επισκεψιμότητα ως καλή, το 39,4% ως μέτρια και το 6,9% ως ελλιπή ενώ όσων αφορά για την ποσοτική επισκεψιμότητα το 57,6% την αξιολογεί ως καλή το 33,3% μέτρια και το 9,1% ως ελλιπή.
Ως προς το βαθμό επίτευξης του στόχου της συμμετοχής τους, σχετικά με την προβολή και τη δικτύωση το 64,5% ήταν πολύ ικανοποιημένο, το 32,3% μετρίως και το 3,2% δυσαρεστημένο, σχετικά με τις πωλήσεις το 60,9% αξιολόγησε ως μέτρια την επίτευξη του στόχου, το 30,4 % ως πολύ καλή και το 8,7% δήλωσε ότι δεν έμεινε ευχαριστημένο, ως προς το στόχο της εξεύρεσης νέων πελατών στην Ελλάδα το 48% δήλωσε πολύ ικανοποιημένο, το 32% μέτρια και το 20% καθόλου. Επίσης όσον αφορά το στόχο της επαφής με υφιαστάμενους πελάτες το 71,4 δήλωσε ότι επιτεύχθηκε σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό, το 21,4% σε μέτριο και το7,1% δήλωσε τη μη επίτευξη του στόχο.
Τέλος, όσον αφορά την πρόθεση συμμετοχής των εκθετών στην επόμενη διοργάνωση το 61% δήλωσε ότι θα επαναλάβουν τη συμμετοχή τους, το 30% ότι ίσως λάβει μέρος και το 9% απάντησε αρνητικά
Κωστής Κριτσιάνης