Εκεί θα οδηγείται ο ποδηλατόδρομος μέσω του πεζοδρόμου που βρίσκεται λίγο πριν την διασταύρωση με την οδό Θεσσαλιώτιδος, ο οποίος θα σημανθεί και θα σηματοδοτηθεί με οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, ώστε η κίνηση των ποδηλάτων να οδηγείται στο απέναντι πεζοδρόμιο της οδού Κουμουνδούρου και με κατάλληλη διαμόρφωση του κόμβου Θεσσαλιώτιδος – Κουμουνδούρου – Φλωράκη στην οδό Χαριλάου Φλωράκη. Το ολικό μήκος της περιγραφόμενης παρέμβασης στις οδούς Ηρ. Πολυτεχνείου και Κουμουνδούρου είναι περίπου 750 μέτρα.
Για τις διαγραμμίσεις που θα γίνουν θα χρησιμοποιηθεί υλικό υψηλής αντοχής και αντανακλαστικότητας. Το ίδιο υλικό θα χρησιμοποιηθεί και για την διαγράμμιση του ποδηλατοδρόμου μήκους περίπου 580μ, στην οδό Χαριλάου Φλωράκη, η οποία σχεδιάστηκε ως οδός μικτής χρήσης ποδηλάτων και οχημάτων (cycle street). Αυτό σημαίνει την συνύπαρξη ποδηλάτων και οχημάτων, με μέγιστη ταχύτητα κυκλοφορίας τα 30 km/h, με κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση (στάμπες ποδηλάτου λευκού χρώματος για τον προσδιορισμό της κατεύθυνσης κυκλοφορίας των ποδηλάτων, πριν και μετά από κάθε διασταύρωση και σε αποστάσεις 20-50μ.).
Σύμφωνα με την επιβλέποντα του έργου μηχανικό του Δήμου κ. Παν. Τσεκούρα η πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών έχει φτάσει περίπου στο 70-75% καθώς ο ποδηλατόδρομος έχει κατασκευαστεί στα 7 από τα 9½ οικοδομικά τετράγωνα που εκτείνεται. Παράλληλα εξελίσσονται οι εργασίες για την υπογειοποίηση του δικτύου της ΔΕΔΔΗΕ που εκτελούνται στο πλαίσιο του έργου, ανά οικοδομικό τετράγωνο και προηγείται χρονικά από τις παρεμβάσεις στα πεζοδρόμια που ακολουθούν.
Στο πλαίσιο του έργου τοποθετούνται και νέα φωτιστικά που θα συνδεθούν με το δίκτυο μόλις ολοκληρωθεί το έργο, ενώ θα ακολουθήσει η φύτευση δένδρων (πασχαλιές σύμφωνα με τη μελέτη) στις θέσεις που έχουν προετοιμαστεί και θα τοποθετηθούν καλαθάκια για απορρίμματα και κάποια ποδηλατοστάσια.
Η συμβατική προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου λήγει στο τέλος Απριλίου (2023).
Κωστής Κριτσιάνης