Η X, η εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ήταν προηγουμένως γνωστή ως Twitter, δήλωσε την Τρίτη ότι θα επιτρέπει πλέον την πολιτική διαφήμιση στις ΗΠΑ από υποψηφίους και πολιτικά κόμματα και θα επεκτείνει την ομάδα ασφάλειας και εκλογών της ενόψει των προεδρικών εκλογών του 2024.
Πριν ο δισεκατομμυριούχος Έλον Μασκ αποκτήσει την εταιρεία τον Οκτώβριο, το Twitter είχε απαγορεύσει όλες τις πολιτικές διαφημίσεις παγκοσμίως από το 2019. Τον Ιανουάριο, το Twitter ήρε την απαγόρευση και άρχισε να επιτρέπει “διαφημίσεις που βασίζονται σε σκοπούς” στις ΗΠΑ, οι οποίες ευαισθητοποιούν για θέματα όπως η εγγραφή ψηφοφόρων, και δήλωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει τα είδη των πολιτικών διαφημίσεων που θα επιτρέπει στην πλατφόρμα.
Η κίνηση να επιτραπούν όλες οι πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ θα μπορούσε να βοηθήσει το Χ να αυξήσει τα έσοδά του σε μια εποχή που πολλοί διαφημιστές έχουν εγκαταλείψει ή μειώσει τις δαπάνες στην πλατφόρμα από φόβο μήπως εμφανιστούν δίπλα σε ακατάλληλο περιεχόμενο.
Σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιο την Τρίτη, η X δήλωσε ότι θα αυξήσει τις ομάδες της για την καταπολέμηση της χειραγώγησης περιεχομένου και των “αναδυόμενων απειλών”.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα δημιουργήσει ένα παγκόσμιο κέντρο διαφάνειας διαφημίσεων, το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν ποιες πολιτικές διαφημίσεις προωθούνται στο X, και πρόσθεσε ότι θα συνεχίσει να απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις που διαδίδουν ψευδείς πληροφορίες ή επιδιώκουν να υπονομεύσουν την εμπιστοσύνη του κοινού σε μια εκλογική διαδικασία.
Η πλατφόρμα, όπως και άλλες εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει επικριθεί εδώ και καιρό από ερευνητές και νομοθέτες για το γεγονός ότι δεν κάνει αρκετά για να αποτρέψει παραπλανητικό ή ψευδές περιεχόμενο κατά τη διάρκεια μεγάλων εκλογών.
Μετά την εξαγορά του Musk, το X ειδικότερα αντιμετώπισε ερωτήματα σχετικά με την ετοιμότητά του για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, αφού απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονταν στην ομάδα εμπιστοσύνης και ασφάλειας.
Πηγή: Reuters